וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרצדס תרכוש את MV אגוסטה?

אחרי שדוקאטי חמקה מידיה ב-2012, מרצדס לוטשת עיניה לכוון MV אגוסטה האיטלקית. תנוהל תחת חטיבת AMG?

MV  אגוסטה. אתר יצרן
אופנועי MV אגוסטה בהשקה המקומית לפני מספר חודשים בישראל/אתר יצרן

מרצדס פועלת בנחישות בימים אלה לרכוש את מותג האופנועים האיטלקי MV אגוסטה, כך על פי כלי התקשורת בבריטניה. דיימלר אשרה בימים האחרונים כי מתנהלים מגעים בין הקונצרן הגרמני למותג אופנועי הספורט האקזוטי וכי ייתכן והעסקה תושלם עוד לפני סוף השנה הנוכחית.

מרצדס ניסתה להניח את ידיה על מותג דוקאטי נוכח הקשר המיוחד שנרקם ביניהם לאורך השנים, אולם ברגע האחרון הגישה אודי (פולקסווגן) הצעה מפורטת ואיתנה שקשה היה לאיטלקים לסרב לה.

בכירי אגוסטה מביעים תמיכה במסגרת השיחות, שכן החברה נמכרה מספר פעמים בעשור שחלף, כשבין היתר הגיעה לידי לוטוס, הארלי דיווידסון, קאג'יבה, ולבסוף נחתה אצל קלאודיו קסטיליונה שחתום על חידוש דוקאטי ב-2010. קסטיולונה נפטר אשתקד והשאיר אחריו תכנית אסטרטגית לשיקום MV אגוסטה והותיר חלון להשתלטות חיצונית במקרה ונקלעת החברה לקשיים.

דיימלר תפקיד את MV אגוסטה בקרב חטיבת AMG כדי ליצור הפרדה מותגית בין צי המכוניות הרגיל לבין שאר המותגים שמחזיק הקונצרן. הסכם זה עשוי לחזק את AMG משמעותית ויפתח עבורה אפיקים חדשים בענף הדו-גלגלי וייצור ביקוש לדגמים ייחודים ונדירים.

בתוך כך, מסתמן שהדמות שתנהל בפועל את אגוסטה מקורבת למשפחת בונומי האיטלקית לה נתח של 37% באסטון-מרטין, שגם לה כאמור קשרים עם חטיבת AMG בפיתוח מנועים ומערכות אלקטרוניות. משפחת בונומי ניהלה מכירת דוקאטי לאודי, ומכאן הביטחון שמקרינה מרצדס בברית זו כאשר תצא לדרכה באופן רשמי.

השקת אופנועי MV אגוסטה בישראל
מבחן משווה: MV אגוסטה ריבאלה נגד דוקאטי היפרמוטוארד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully