וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונדאי i30 סטיישן בישראל

גרסת ה-CW השימושית של יונדאי מצוידת במנוע בנזין בנפח 1.6 ל' עם 135 כ"ס ותיבת ששה הילוכים אוטומטית. החל מ-124 אלף שקלים

לאחר שבחנו את גרסתה הקומפקטית של יונדאי i30 על כבישי ישראל, מודיעה כעת היבואנית לישראל כלמוביל על השקת גרסת ה-CW ("קרוס-וואגון) החדשה והשימושית. המכונית מחליפה את המהדורה הקודמת שנמכרה בישראל בהיקף של 16 אלף מכוניות משנת 2009, כאשר בחברה מציינים כי נתח רכבי הסטיישן בישראל עומד על 11 אחוזים.

בחזיתה של הסטיישן מנוע בנזין GDI משותף לכלל הקונצרן. הנפח עומד על 1.6 ל' (אטמוספרי) עם תפוקה מרבית של 135 כ"ס ב-6,600 סל"ד ו-16.7 קג"מ ב-4,400 סל"ד. בסיועה של תיבת ששה הילוכים אוטומטית מאיצה גרסת הסטיישן ל-100 קמ"ש ב-11.3 שניות ועד מהירות מרבית של 192 קמ"ש. צריכת הדלק הממוצעת עומדת על 11.3 ק"מ לליטר ופליטת דו תחמוצת הפחמן 160 גק"מ (ציון ירוק 4).

ה-CW מעוצבת בנוסח מחומשת הדלתות וארוכה מקודמתה בסנטימטר אחד (4.47) עם שינויים לטובת הנגישות בחלק האחורי, ועוד מרכיבים כגון מראות בצבע הרכב ועוד. המהדורה המקומית מאובזרת ברמת בטיחות גבוהה עם שבע כריות אוויר (כולל לברכיים), בקרת יציבות, משיכה, ובקרת בלימה. ברשימת המפרט תוספות סטנדרטיות כממשק בלו-טות' מקורי, מחשב דרך, נורות LED, מערכת שמע עם שליטה מגלגל ההגה, מיזוג ומשענת יד מרכזית. תא המטען מציע נפח מ-527 ל' ועד 1,645 ל'.

מחירה של יונדאי CW בישראל עומד על 124 אלף שקלים. לדברי מנכ"ל יונדאי דן אורנשטיין זוהי תוספת חשובה לקבוצת יונדאי בסגמנט המשפחתיות: "דגם ה-i30cw פרץ דרך בישראל, הביא "זריקת מרץ" לפלח והיווה אלטרנטיבה ששינתה את הרגלי הצריכה בפלח זה".

מבחן ליונדאי i30 החדשה
פורום הרכב הגדול בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully