וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצצה ראשונה לרנו מגאן 2016

7.9.2015 / 16:04

עשרים שנה אחרי המגאן הראשונה, ו-6.5 מיליון מכירות, רנו מציגה את הדור החדש של המשפחתית החשובה ביותר שלה. מבט לתמונות הרשמיות ופרטים ראשונים. בישראל במחצית הראשונה של 2016

רנו מגאן 2016. אתר יצרן
רנו מגאן החדשה/אתר יצרן

בערך יממה לאחר שדלפו תמונות של רנו מגאן דור 4 לרשת האינטרנט, חושפת היום (שני) חברת רנו ערימת תמונות רשמיות שיצאו ממטה היצרנית בצרפת. הבכורה הרשמית מתוכננת לתערוכת פרנקפורט בשבוע הבא, ולישראל תגיע בשנה הבאה.

כפי שניתן לראות בתמונות, רנו ביצעה מפנה חד בעיצובה המזדקן של המגאן (ובאותה נשימה נזכיר גם את פלואנס הוותיקה שאולי גם היא תעובד מחדש בהקדם). העיצוב הסופי של המגאן 2016 שאב הרבה השראה מרנו קליאו, אספאס, מכונית המנהלים טליסמן, רנו קאדג'ר וכן מכמה דגמי קונספט חדשניים, בהם אלפיין ואלסקן קונספט עליו דיווחנו השבוע. "בשוק כל כך תחרותי, היה חשוב לנו שהמגאן החדשה תבלוט כבר במבט ראשון", כך מציין מעצב המכונית פרנק לה גיל.

על פי דברי היצרנית, המגאן החדשה מבוססת על פלטפורמת CMF המשרתת מגוון רחב של כלי רכב ברנו-ניסאן, בהם קשקאי החדש ופולסר הקומפקטית. אימוץ הפלטפורמה אפשר למחלקת התכנון לשנות את המבנה ולהתאים אותה למתחרות הישירות, בהן פיג'ו 308 לה פלפטורמה מודולארית. כך עולה, כי בסיס הגלגלים צמח בכמעט 3 סנטימטרים ל-2.65 מ' בגרסת ההצ'בק הפופולרית, וכן הוגדלו מפשקי הסרנים.

סימן שאלה נותר לגבי תא הנוסעים (על אף שברשת ישנן כמה תמונות מודלפות לא רשמיות). ברנו בכל אופן, מבטיחים איכות גבוהה יותר, הנדסת אנוש שונה לחלוטין וממוקדת כלפי הנהג בדור הרביעי, ומסכי מגע גדולים עם כל הפונקציות החיוניות (חלקן כבר קיימות בקליאו ובאספס).

בכל הקשור ליחידות הינע, אין כרגע מידע מאומת, אולם רנו יכולה לנצל מנועי 1.2 ל' טורבו מההיצע הנוכחי שלה בדגמי בסיס, עם חיבור לתיבות ידניות או דו-מצמדיות וכלה במנועי דיזל DCI מסורתיים ומנועי 2.0 ל' אטמוספריים. גרסת רנו ספורט מגאן RS, תזכה ככל הנראה לעלייה קטנה בעוצמה לכיוון ה-300 כ"ס בגרסת קאפ. לאחרונה חשפה רנו גרסה משודרגת של מגאן ספורט דור 3 עם 275 כ"ס על מנת להשאיר את שוחרי המותג קרוב לצלחת.

למרות התחרות הגדולה בקבוצת המשפחתיות, רנו מגאן קצרה הצלחה מסחרית גדולה בשנים האחרונות. הדור השלישי שהושק ב-2008 נמכר בכ-1.45 מיליון יחידות, וברנו משוכנעים שהדור הבא ימשיך את המגמה ויככב בטבלת המכירות.

מיבואנית רנו לישראל, קבוצת קרסו מוטורס, נמסר לוואלה! רכב כי המגאן החדשה תגיע לארץ במחצית הראשונה של 2016, אולם תאריך מדויק יפורסם בשלב מאוחר יותר.

עוד באותו נושא:
רנו חושפת טנדר חדש - אלסקן קונספט
תאום קשקאי: רנו חושפת את רכב הפנאי החדש שלה

  • עוד באותו נושא:
  • רנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully