וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשף: רכב הפנאי רנו Kadjar

3.2.2015 / 8:01

רנו חשפה את רכב הפנאי המשפחתי kadjar שירש את מקומו של הקולאוס הכושל, ויתחרה בבית נגד ניסאן קשקאי ומול קיה ספורטאז'

רנו kadjur. אתר יצרן
רנו kadjar. קרוסאובר משפחתי חדש/אתר יצרן

אחרי הרבה מאוד שנים של ישיבה על הגדר, רנו סוף סוף קפצה על הפלטפורמה של ניסאן קשקאי וייצרה רכב פנאי משפחתי ומוביל מתוצרת עצמית: kadjar. הקרוסאובר הצרפתי מוצג כעת לראשונה בדרך לבכורה רשמית בתערוכת ז'נבה, וכמו הקשקאי עשוי להיות רכב מבוקש ופופולרי בקבוצתו. הוא יתייצב מעל קפצ'ור ויחזק את האחיזה של רנו בסגמנטים העממיים המרכזיים.

אין ספק שההצלחה של הקשקאי הכשירה את הקרקע לרנו kadjar, שיהווה את אחד מעמודי התווך של רנו בשנים הקרובות. פלטפורמת ה-CMF של רנו-ניסאן מלמדת שאורכו יהיה קרוב לזה של היפני, עם כ-4.45 מ' ו-1.84 מ' לרוחב, כאשר תא המטען כולל נפח של 472 ל' במצב רגיל. העיצוב, מקורו במספר כלי רכב קיימים של רנו, בהם המגאן (חזית), רכב הפנאי הקומפקטי קפצ'ור, רנו קליאו (מאחור) וכן עמוס איזכורים לרכב הראווה דזיר, שלמעשה סלל את הדרך לשפת העיצוב המודרנית של רנו.

מתמונת תא הנוסעים, נראה שברנו בחרו בקווים ספורטיביים מוכוונים לנהג, בדומה אולי לפיג'ו. איכות החומרים צפויה להיות גבוהה יותר מקפצ'ור ולפחות שומרת על אחידות עם ניסאן קשקאי ומתחריו. על פניו, לא נראה שרנו מתכוונת להציע דגם עם 7 מושבים, שכן את המשבצת הזו ברנו-ניסאן ממלא האקס-טרייל החדש וברנו מסתפקים בגרנד סניק. רמת האבזור תהיה גבוהה, עם גג-פנורמי, בלוטות' מקורי, בקרת אקלים מפוצלת, וקו של מערכות הגנה אקטיביות חכמות, בהן בקרת סטיה מנתיב ועוד.

בחרטום, רנו תאכלס היצע רחב של מנועים, דיזל ובנזין, כאשר רמת בסיס תחל ב-1.2 ל' טורבו עם כ-120 כ"ס ומנועי דיזל מסדרות DCI בנפחים של 1.5 או 1.6 ל' בהספקים של כ-130 כ"ס בדגמים הבכירים. המשפחה תציע לבחירה הנעה קדמית או כפולה, בחיבור לתיבות ידניות או דו-מצמדיות 6 הילוכים.

ברנו, מבשרים עם חשיפתו שזוהי הפעם הראשונה שהם מתחרים בקבוצה זו, ומעדיפים כנראה להתעלם מקולאוס שזכה להצלחה חלקית בלבד, ושווק גם בישראל בעבר (במחיר לא אטרקטיבי לרכב מסוגו). kadjar יתומחר באירופה בסביבות ה-20 אלף יורו, ויעלה לבכורה ראשונה בחודש הבא בתערוכת הרכב בשוויץ.

מיבואנית רנו לישראל, קרסו מוטורס, נמסר לוואלה! רכב כי בשלב זה לא ידוע מועד הגעתו המדויק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully