וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רנו תכנס לשוק הטנדרים - מציגה את אלסקן קונספט

6.9.2015 / 7:58

רנו אלסקן קונספט יוכשר לרכב סדרתי בשנה הבאה. ברנו מבטיחים פניה גם ללקוח הפרטי עם איכויות גבוהות ושימושיות משפחתית

רנו אלסקן קונספט. אתר יצרן
רנו אלסקו קונספט. נכנסים לענף הטנדרים/אתר יצרן

העובדה שלחברת רנו קשרים טכנולוגיים ארוכי שנים הן עם מרצדס ומערכת יחסית הדוקה עם השותפה ניסאן (כחלק מחברת רנו-ניסאן), תקל על משימתה להוציא לאור טנדר שיכול לשמש לעבודה וגם לצרכים משפחתיים. הבשורה האחרונה מאת הצרפתים מאשרת שב-2017 היא תחלץ טנדר ראשון מתחומיה, והנה הוא מופיע בתמונות ראשונות לקראת בכורה רשמית במסגרת תערוכת פרקנפורט; הכירו את "אלסקן קונספט".

האלסקן מסגיר חלק מהסממנים החיצוניים שיושמו גם במגאן החדשה - שתעמוד לצידו בתערוכה, אבל הוא גם מאמץ מראה קלאסי של טנדר טיפוסי שיאפשר לו לשרת אינסטלטורים או אנשי מקצוע מענף הבנייה וכדומה. הוא מאובזר בנורות LED, חישוקי 21 אינטש, וגוון קרחוני הנגזר משמו (על שם אלסקה כמובן).

תמונת תא הנוסעים טרם פורסמה. טנדרים בשנים שפותחו האחרונות, בהם פולקסווגן אמארוק, בהחלט גיבשו מראה פנימי מהודר ביחס לדינזוארים הישנים, וגם ברנו מתארים את הקבינה כמקום איכותי, המתאים לחמישה נוסעים, והוא כולל אבזור עשיר כמו מצלמת תיעוד במראות הצד ומערכת מולטימדיה מתקדמת עם צג מגע מרכזי.

הקונספט מונע באמצעות יחידת טורבו (כפולת מגדשים) דיזל DCi בנפח 2.2 ל' המפיקה כ-165 כ"ס ומחוברת לתיבת הילוכים ידנית 6 מהירויות. צריכת הדלק הממוצעת היא כ-18 ק"מ לליטר.

רנו אלסקן קונספט. אתר יצרן
רנו אלסקן קונספט/אתר יצרן

ענף ה-LCV העולמי, ראשי תיבות ל-Light Commercial Vehicles (כלי רכב מסחריים קלים) הוא נדבך מהותי באסטרטגיה הכלכלית של רנו; החברה הצרפתית מובילה את הסגמנט קרוב ל-17 שנים, לא מעט בזכות כלי רכב דוגמת קנגו או רנו מאסטר. מנתונים שפורסמו לאחרונה באירופה, עולה כי ב-2014 נמסרו כמעט 14 מיליון מסחריות קומפקטיות. על כן, החשיבות של אלסקן קונספט מהותית להתפתחותה של רנו ברמה גלובאלית.

ההשקה הרשמית של אלסקן מתוכננת לתחילת 2017, כלומר גרסה סדרתית בתערוכת ז'נבה 2016 לכל המאוחר. בשנה הבאה, נדע אם יש לו עתיד גם בין שורותיה של היבואנית קרסו מוטורס.

עוד באותו נושא:
הענק מתעורר: קרסו מוטורס תממש את הפוטנציאל שלה?
רנו קליאו אסטייט נגד סקודה פביס ספייס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully