וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עד 200 כ"ס ותא מטען מרווח: נחשפה אופל אסטרה טורר החדשה

11.9.2015 / 8:25

אופל אסטרה טורר מרווחת מקודמתה ומצוידת במנועים גמישים שהספקם מגיע ל-200 כ"ס. היא תגיע לארץ באמצע 2016

אופל אסטרה טורר 2016. אתר יצרן
אופל אסטרה טורר החדשה. הרבה שדרוגים/אתר יצרן

זמן לא רב לאחר חשיפתה של אופל אסטרה בגרסת ההצ'בק הפופולרית, מתגברת כעת החברה הגרמנית מרוסלהיים את המשפחה העממית עם המרכב השימושי בהיצע - אופל אסטרה טורר. היא תיחשף יחד עם אחותה הקטומה בתערוכת הרכב בפרנקפורט בשבוע הבא, ולישראל תגיע באמצע 2016, כך מסרה לוואלה! רכב היבואנית 'שלמה'.

האסטרה סטיישן, או בשמה הרשמי "ספורט-טורר", עתידה לעורר הרבה עניין באירופה שאוהבת את המכוניות שלה ארוכות ומשודכות למנוע דיזל וגיר ידני. היא אמנם נשארת עם מידות זהות לדור היוצא, כאשר אורכה הוא 4.7 מ' ורוחבה מגרד 1.88 מ', אבל באופל מציינים שבאמצעות שינויים בהנדסת האנוש, יקבלו הנוסעים תוספת של כמה סנטימטרים למרחב הפנים ובמיוחד לראשים, המרפקים והרגליים. תא המטען זכה גם הוא הוא לתפוח עם עוד 80 ל' וניתן להגדלה עד 1,670 ל' בקיפול השורה השנייה. את דלת המטען אגב, ניתן יהיה לפתוח עם מחוות רגליים (הושטת הרגל תחת הפגוש האחורי).

אופל השילה ממשקלה של האסטרה טורר קרוב ל-200 קילוגרמים והיא מתייצבת על קצת יותר מ-1.2 טון. הפלפורמה תאכלס מנועים שיחלו ב-1.0 ל' טורבו, עבור ל-1.6 ל', בהספקים מ-90 כ"ס ועד 200 כ"ס, בחיבור לתיבות הילוכים ידניות או אוטומטיות 6 מהירויות. מנוע ה-1.6 ל' טורבו החדש של אופל (200 כ"ס) סוחט מקרביו 31 קג"מ מ-1,800 סל"ד ויחזיר נתוני צריכת דלק ממוצעים לקטגוריה וביצועים הרבה יותר טובים מהסדרות הנוכחיות עם 1.4 ל' טורבו ו-140 כ"ס.

עוד מוסיפים במחלקת הפיתוח, כי האסטרה טורר תהיה מהנה יותר לנהיגה ובידוד הרעשים שופר לעומת דגם הסטיישן הקודם.

אופל אסטרה 2016. אתר יצרן
אופל אסטרה 2016/אתר יצרן

מלבד הרפורמות בכוח וביכולת הנשיאה שלה, האסטרה טורר מאמצת את כל השכלולים של אחותה הקומפקטית; העיצוב החיצוני לדוגמא כולל כעת את תאורת ה-לד-מטריקס IntelliLux LED הפועלת באופן קבוע גם ביום ומונעת סינוור בלילה על ידי התאמת גובה האלומות. עוד באגף הבטיחות, בקרת סטיה מנתיב, מערך מצלמות היקפיות, בקרת בלימה אוטומטית במהירות של עד 40 קמ"ש וצי של כריות אוויר לשמירה על הנוסעים.

חלל הפנים של האסטרה אינו משופע יותר בפקדים מבלבלים. באופל הסירו את התכנון הארכאי מ-2008 לטובת מראה נקי עם צג מגע ראשי, מהיר ושימושי עם תמיכה בטלפונים חכמים של אפל ומערכות הפעלה מבוססות אנדרויד. ברשימת האופציות של האסטרה טורר תמצא (סביר שרק באירופה) גם אפשרות לחימום הספסל האחורי.

האסטרה טורר החדשה מתומחרת בגרמניה בכ-18-20 אלף יורו - מותנה בגרסה, והיא אחראית לנתח של כ-30% מהיקף מכירות הסדרה באירופה באופן מסורתי. בחברה מעריכים שכך גם יהיה בדור החדש.

עוד באותו הנושא:
מבחן: אופל אדם בגרסה אוטומטית
סופר מיני במבחן: אופל קורסה החדשה

  • עוד באותו נושא:
  • אופל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully