וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשפה: אופל אסטרה החדשה

2.6.2015 / 9:41

אופל אסטרה החדשה קלה מקודמתה, משוכללת יותר ומצוידת במנועים חסכוניים. הבכורה הרשמית בתערוכת פרנקפורט

אופל אסטרה 2016. אתר יצרן
אופל אסטרה החדשה. צועדת קדימה/אתר יצרן

אופל הציגה בגרמניה (רוסלהיים) את הדור ה-11 של המשפחתית הקומפקטית אסטרה. הדגם החשוב ביותר של אופל לשנים הקרובות פותח מההתחלה, ומשקף טכנולוגיות מודרניות שנעדרו ממנה בשנים האחרונות מול קבוצת המשפחתיות המובילה. לדברי מנכ"ל החברה, ד"ר ניימן, הערכים עליה נבנתה האסטרה הם: "יעילות, חדשנות, ודינמיות".

האסטרה החדשה קלה ב-200 ק"ג מהדור העשירי, ולצד זאת גם קצרה יותר מהאסטרה היוצאת ב-5 סנטימטרים ונמתחת ל-4.37 מ'. גם גובה התקרה קוצץ במעט ל-1.46 מ' וכן בסיס הגלגלים שהתכווץ ב-2 סנטימטרים. בתוך כך, מסתבר שעל שאר המאפיינים שקדו הגרמנים היטב, והכשירו אותה עם מרחבי נוסעים משופרים, בזכות שינויים בהנדסת האנוש של סביבת הנהג ושוכני השורה השנייה (תוספת של 35 מילימטרים לרגלי הנוסעים).

עיצובה הפנימי של האסטרה, כך לפחות על פי התמונות, קפץ מדרגה ביחס לדגם הקודם; באופל הסירו לא מעט מקשים מהקונסולה המרכזית ואימצו בקרת מדיה עכשוונית ומראה נקי שיקל על המשתמשים באופן משמעותי. ברשימת התוספות התקניות שלה אפשר למצוא חיבור והתאמות לאפליקציות עבור הטלפונים החכמים, כולל Apple CarPlay, הקרנת הסמארטפון על הצג המרכזי ותוכנות לניהול מידע המתקבל ממחשב המכונית. גם באגף הבטיחות האסטרה מרשימה, עם ניטור שטחים מתים, בקרת סטיה מנתיב, מצלמת נסיעה לאחור ועוד.

בגזרת המנועים של האסטרה, יקבלו האירופים את מנוע 1.6 ל' טורבו דיזל CDTI עם 95 כ"ס, אולם לוגמי הבנזין יחלו ב-1.0 ל' טורבו עם 105 כ"ס ו-17 קג"מ מ-1,900 סל"ד, ועד 1.4 ל' טורבו עם 145 כ"ס ו-25 קג"מ הזמינים מטווח של 1,400-4,000 סל"ד. לאסטרה אף יהיה מנוע בכיר במשפחה עם הספק של כ-200 כ"ס, כאשר רוב המנועים יחוברו לתיבה ידנית 6 מהירויות או אוטומטית.

בנוסף לעיצוב חיצוני ספורטיבי (כולל נורות LED מטריקס קבועות), באופל מבטיחים מכונית מכוילת להתמודד עם צמרת ההיצע (פוקוס, 308, גולף...). דגשים ניתנו גם לאיכויות הגימור הפנימיות, בידוד הרעשים ונוחות הנוסעים - בחלק מהגרסאות ניתן לרכוש מושבים חשמליים עם 18 כיוונים וחימום מושבים מאחור. הכול כאמור, במטרה להסב אותה למכונית "יוקרתית" יותר.

האסטרה תמכר באירופה בתמורה ל-13 אלף יורו בדגמי בסיס. מיבואנית אופל, קבוצת 'שלמה' נמסר לוואלה! רכב כי האסטרה החדשה תגיע ארצה במהלך 2016.

  • עוד באותו נושא:
  • אופל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully