וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוצמה ידידותית לסביבה: וולוו XC90 הייבריד בישראל

20.4.2016 / 8:03

חברת 'מאיר' החלה לשווק בארץ את גרסתו הבכירה והירוקה של רכב הפנאי המפואר XC90. מנוע ה-T8 ההיברידי עם טכנולוגיית פלאג-אין מפיק 407 כ"ס. המחיר, 590 אלף שקל

אתר יצרן

וולוו XC90 נהנה מהצלחה מסחררת בעולם וגם בישראל מטפס בהדרגה לצמרת קבוצתו. בימים אלו, מתחילים בארץ את שיווקה של הגרסה החזקה ביותר של רכב הפנאי הסקנדינבי כשהוא מצויד במנוע T8 היברידי בעל טכנולוגית טעינה מהשקע, פאר מוקפד ורמת אבזור ייחודית. הביצועים, בהחלט מעוררים סקרנות.

מערכת ההינע מורכבת ממנוע בנזין T6 טורבו בנפח 2.0 ל' המחלצת 320 כ"ס ו-40 קג"מ מ-2,500 סל"ד ואחראית על הנעת הגלגלים מלפנים. אליו, משודכים מנוע חשמלי וסוללות המפיקים יחדיו תוספת של 87 כ"ס ו-24 קג"מ, כך שהתפוקה המשוקללת עומדת על 407 כ"ס היברידיים והנעה כפולה. את ההאצה ל-100 קמ"ש מסיים ב-5.6 שניות בלבד, ועד 250 קמ"ש מבוקרים אלקטרונית.

בקרת הפלאג אין (שקע-תקע) של ה-XC90 T8 פותחה להזין את הסוללות בפרק זמן קצר של כ-3 שעות מעמדת טעינה מהירה (חיצונית), או 8 שעות בעמדת טעינה ביתית. שילוב המערכות, יחד עם אפשרות לנסיעה על המנוע החשמלי למרחק של 42 ק"מ, מניבים נתון צריכת דלק ממוצע של 47 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת ו-49 גק"מ במדד פליטת ה-CO2.

רמת המפרט ה-T8, כיאה לרכב שנושא תג מחיר של 590 אלף שקל, תהיה ה-INSCRIPTION, שהינה המהודרת ביותר במותג. הציוד התקני כולל לדברי היבואן ריפודי עור נאפה, מערכת שמע של B&W, מסך מגע צבעוני 9 אינטש, לוח שעונים וירטואלי 12.3 אינטש TFT, מערכת חנייה אוטומטית, מתלי אוויר, מצלמת רוורס, חימום מושבים, חלון גג, ידית הילוכים ייחודית מקריסטל ועוד. באגף הבטיחות, ובנוסף למערכת ה-CITY SAFETY תמצא גם מערכת תצוגת תמרורים, תאורה קדמית אדפטיבית, בקרת ירידה במדרון, הגנה בשעת ירידה מהכביש, בקרת שמירת נתיב אקטיבית, מערכת לניטור רכב בשטח המת BLIS,ACC , בקרת שיוט אדפטיבית ומערכת עזר לנהיגה בפקקיםPILOT ASSIST ועוד.

שרון גלזר מנהל חטיבת הרכב הפרטים ב"מאיר": "וולוו ממשיכה בצמיחה. בעולם סיימה וולוו רבעון 10 ברציפות בו היא מציגה גידול. בישראל סיימה וולוו את הרבעון הראשון בגידול של כ-40% למול רבעון מקביל אשתקד. אנו חווים עוד ועוד דגמים של וולוו הנכנסים למרכז הבמה בשוק, והדגם הזה הוא נדבך חשוב ונוסף של וולוו בשוק רכבי הפנאי שטח היוקרתיים. הדגם החדש, מביא עמו בשורה חדשה בזכות השילוב האולטימטיבי של עוצמה יוצאת מן הכלל וחיסכון מעולה".

לקריאה נוספת בנושא:
הוולוו המהירה ביותר בכל הזמנים
כוח מתפרץ: וולוו V40 T5 במבחן דרכים

לייק אחד ואתם בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully