וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחרת לטרף: אודי R8 החדשה בישראל

2.6.2016 / 8:08

מכונית הספורט הגרמנית נחתה בארץ כשהיא מצוידת במנוע V10 המפיק 540 כ"ס ותיבת הילוכים דו מצמדית. בקבינה, לוח מחוונים וירטואלי ומערכות פנים חדשות. המחיר, 1.49 מיליון שקלים

אתר יצרן

יבואנית דגמי אודי לישראל צ'מפיון מוטורס הכריזה אמש (רביעי) על תחילת שיווקו של הדור השני של מכונית הספורט היוקרתית אודי R8. הדגם הנכנס מצויד במנוע חזק יותר, שלדה קלה ב-15% על תרכובת אלומיניום וסיבי פחמן, וטכנולוגיות חדשניות מחזית היכולות של מותג היוקרה של פולקסווגן וסדרות AUDI SPORT.

ל-R8 מאפיינים המחוברים ישירות לדגמי אודי האחרונים, בהם ה-Q7 ו-TT. בקרביים של ה-R8 החדשה נמצא מנוע מרכזי FSI בנפח 5.2 ל' V10 (משותף ללמבורגיני) המפיק 540 כ"ס ב-7,800 סל"ד ו-55 קג"מ ב-6,300 סל"ד. בחיבור אל תיבת הילוכים דו-מצמדית 7 מהירויות עם תפעול מגלגל ההגה, היא תאיץ ל-100 קמ"ש ב-3.5 ש' ועד 320 קמ"ש מרביים. בקרת ניתוק צילינדרים שומרת על צריכת דלק שפויה ככל הנראה, שלפי הצהרות היצרן האופטימיות מניבה 11 ק"מ לליטר בנזין.

במישור הקוסמטי, ה-R8 מקבלת דגשים טכנולוגיים בהם תאורת ה-LED מטריקס עם 25 נורות אדפטיביות המתכווננות על פי תנאי הדרך, לרבות מניעת סינוור לרכב בנתיב הנגדי. הנוסח העיצובי, בכללותו, הוא המשך ישיר למכונית הקונספט המקורית מלפני 11 שנים ולדור הראשון מ-2007, עם מעט אלמנטיים סמליים שמקורם בחטיבת המירוצים של המותג.

הקבינה חונכת לראשונה בסדרה זו, אחרי ה-TT, את לוח המחוונים הוירטואלי בגודל 12 אינטש. המערכת מאפשרת לשלוט כמעט בכל המערכות ברכב (דיבורית, צלילים, ניווט..) עם תפריטים מתחלפים ותצוגה גרפית משתנה בין 4 אפשרויות שונות. ה-R8 תמכר ברמת גימור אחת ובכירה עם חישוקי 20 אינטש, ריפודי עור נאפה, מושבי ספורט חשמליים, מערכת שמע משוכללת עם 13 רמקולים ועוד.

מחיר ה-R8 החדשה בישראל עומד על 1.495 מיליון שקלים.

ניב אורון, מנהל חטיבת Audi בצ'מפיון מוטורס: "ה-R8 היא ללא ספק גולת הכותרת של מותג Audi Sport שהשקנו בישראל בתחילת השנה: היא מגלמת בתוכה בצורה מושלמת את התפיסה של Audi ששואפת לקחת את כל הידע שנצבר על מסלולי המרוצים וליישם אותו ברכבי הקצה שלה. ה-R8 היא מצד אחד מכונית מירוץ לכל דבר: החל בביצועים שלה, דרך העיצוב יוצא הדופן וכלה בצליל האימתני שמוציא המנוע המרכזי שלה. עם זאת, הרכב כולל את כל הפינוקים שהיית מצפה לראות ברכב יוקרה שהופכים את ה-R8 לרכב המושלם גם לנהיגה יום-יומית".

*בסרטון גרסת הספיידר שטרם נקבע מועד הגעתה לישראל.

עוד בוואלה! רכב:
משחתת על הכביש: אודי S8 פלוס בארץ
מתיחת פנים לאודי A3
אודי A4 החדשה במבחן דרכים

  • עוד באותו נושא:
  • אודי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully