וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סערה גרמנית: מותג AUDI SPORT הוכרז בישראל

1.2.2016 / 11:49

צ'מפיון מוטורס השיקה בישראל את "אודי-ספורט", חטיבת מכוניות השרירים של המותג הגרמני. בתפריט: אודי RS6 אוונט, RS7, ובקרוב גם אודי R8 החדשה. חווית נהיגה תחרותית בחו"ל בילט-אין בחבילת הקניה

ניר בן טובים

יבואנית דגמי אודי, צ'מפיון מוטורס הכריזה היום (שני) באירוע חגיגי על השקת מותג AUDI SPORT. ישראל היא המדינה השנייה אחרי גרמניה שפתחה את קו הביצועים המסעיר של חטיבת היוקרה, וכבר עם השקתו נחתו בארץ צמד מכוניות עוצמתיות מסדרת הסאלון, אליהן תצטרפנה בעתיד מהדורות קיצוניות ומכונית העל R8 בגרסתה החדשה ביותר.

דגש גדול ניתן באודי לחווית הרכישה וליווי הלקוח מהשלב הראשון ועד למיומנות הנרכשת במושב הנהג. נהגים שיביעו עניין בדגמי ה-RS יופנו לאזור נפרד באולם המכירות שם הם יפגשו בכוכבות המרכזיות של החברה. כיום, ניתן להתרשם מדגם הספורט-קרוסאובר RSQ3 שנמצא בישראל זה זמן מה, אך אליו חברו לאחרונה גם ה-RS3, לה מנוע בנפח 2.5 ל' טורבו בעל הספק מרבי של 367 כ"ס והאצה ל-100 קמ"ש ב-4.3 שניות. מחירה בישראל עומד על 399,600 שקלים.

בתוך כך, את ההפתעה הגדולה באירוע ההשקה סיפקה לכלי התקשורת הישראליים גרסת הסטיישן המופרעת אודי RS6 אוונט, שאליה הצטרפה גם אחותה התאומה במרכב ספורטבק, ה-RS7. לגרסת האוונט מנוע בנפח 4 ל' טורבו המחלץ מקרביה 560 כ"ס ומאיץ בה ל-100 קמ"ש ב-3.9 ש'. מחירה בישראל עומד על קצת יותר ממיליון שקלים. ה-RS7, בעלת יכולות דומות (זולת שינויים קלים במשקל), גובה מהלקוחות מחיר של 1.1 מיליון שקלים.

לא הרחק מהן, בסדרת ה-S, משווקת בארץ אודי TTS החדשה עם מנוע 2 ל' טורבו, הספק של 286 כ"ס, והאצה ל-100 קמ"ש ב-4.7 ש'. מחירה בישראל - 489,900 שקלים. הכרזה נוספת באודי ישראל היא על הגעתה של גרסת "פלוס" של האודי S8. ניב אורון, מנהל חטיבת אודי בישראל מציין כי נהגים להם לימוזינת העל תהו לגבי אפשרות שדרוג, ונראה שעם ה-S8 פלוס נמצאה התשובה; לזו מנוע 4 ל' טורבו עם 605 כ"ס, האצה ל-100 קמ"ש ב-3.8 ש' ומחיר של 1,195,000 שקלים. היא צפויה להגיע לארץ בחודשים הקרובים.

בקצה העליון, תמתין החל מאפריל 2016 מכונית העל אודי R8 החדשה. מכונית הספורט החטובה של אודי תגיע אלינו עם מנוע 5.2 ל' V10 לו 540 כ"ס. ההאצה ל-100 קמ"ש אורכת 3.4 ש' והמחיר ההתחלתי יעמוד על כ-1.45 מיליון שקלים לפני תוספות.

נהיגה על מסלול מירוצים בגרמניה

אודי ספורט בישראל. ניר בן טובים
אודי ספורט בישראל/ניר בן טובים

בצ'מפיון מוטורס זיהו בשנים האחרונות גידול משמעותי לא רק בשכבת הפרמיום הבסיסית, אלא גם בביקוש למכוניות ספורט-יוקרה מובחנות. התחרות הגדולה בארץ תגיע מכיוונן של חטיבת AMG של מרצדס ו-M של ב.מ.וו, ולכן באודי רוצים שרכישת דגמי AUDI SPORT תשלב ערך מוסף.

אחת מהאטרקציות תהיה נסיעה לחו"ל עם מדריכי נהיגה ספורטיבית והשתלמות על מסלול הפיתוח של אודי ב-Neburg לרוכשי ה-RS הבכירות (RS6-7 ו-R8), בעוד רוכשי RS3 יזכו להדרכת נהיגה בישראל. המטרה היא הן להשחיז את יכולותיו של הנהג כדי שיכיר את רכבו והן ליצור קהילה של שוחרי ה-RS שייהנו גם מטיולים חוייתיים שיאורגנו מידי פעם.

"עבור Audi זהו צעד טבעי להמשיך את הצלחת דגמיה הספורטיביים בשנים האחרונות תחת הלוגו של Audi Sport. אנו שמחים להיות בין הראשונים בעולם להשיק המותג הספורטיבי. לתפיסתנו המהלך אינו נמדד רק במספר מכירות דגמי הספורט-על של המותג, אלא כרוח גבית לכל העשייה סביב ערכי הספורט של המותג. בין אם מדובר בלקוח שרכש דגמי S, או כזה שרכש את חבילת האבזור ' S- line בעלת האופי הספורטיבי", כך ניב אורון.

בהמשך לדבריו של אורון, עושה רושם שבאודי ישראל ישקעו הרבה בקשר עם האישי עם הלקוח, כך שהחיזוק העיקרי של המותג יהיה בצד התדמיתי. בחברה מעריכים שמידי שנה תמסרנה כמה עשרות יחידות של דגמי S ו-RS, מתוך שוק פרמיום שדוהר קדימה בכל מותגי היוקרה; אשתקד, מסרה אודי בישראל 172 דגמי ספורט, לעומת 99 בשנת 2014, כלומר גידול של כ-73% בסגמנט זה. בסך הכול, מובילה אודי את שוק הפרמיום בארץ זה 7 שנים ברציפות ואת 2015 סיימה עם היקף של 3,444 מכירות.

עוד הרבה על אודי בוואלה! רכב
לייק אחד ואתם בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully