וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לימוזינת על: אודי S8 פלוס נחשפה

8.8.2015 / 7:48

אודי משחררת לכבישים את ה-S8 פלוס - הגרסה הפראית ביותר בתולדות הסדרה המפוארת, עם ביצועים של מכונית קיצון

אתר יצרן

אם נותרו לכם עוד כמה גרושים בכיס אחרי הווילה בטוסקנה, מומלץ לקרוא את השורות הבאות: אודי תציג במסגרת תערוכת הרכב בפרנקפורט את ה-S8 "פלוס". הפלוס ליד האות והספרה אינו רק לקישוט, משום שלספינת הדגל של היצרנית נוספו ערימת סוסים שמאפשרים לה להאיץ ל-100 קמ"ש במהירות של מכונית על ממוצעת. אם מוסיפים לזה את הצעצועים והפינוקים, אולי מדובר במכונית כמעט חסרת פשרות.

גולת הכותרת חבויה כאמור תחת מכסה המנוע; אודי אמנם משתמשת כאן במנוע זהה ל-S8 הרגילה - 4.0 ל' טורבו שמונה צילינדרים TFSI, אבל הוא כויל לחלץ מהקרביים עוד 85 כ"ס, מה שמעמיד את התפוקה המרבית על 605 כ"ס ו-71.3 קג"מ הזמינים מ-2,000 סל"ד (75 קג"מ עם אוברבוסט).

תיבת ההילוכים האוטומטית, לה 8 מהירויות, שולחת את העוצמה לכל הגלגלים (קוואטרו),והמספרים של ה-S8 פלוס מדברים בהחלט בעד עצמם: 0-100 קמ"ש ב-3.8 שניות ומהירות מרבית של 300 קמ"ש. לשם השוואה, פרארי 458 ספציאלה מאיצה ל-100 קמ"ש ב-3 שניות.

חלילה לשכוח את הפיתולים, אודי התאימה לפלוס מערכת מתלים ייעודית אדפטיבית (מסתגלת לתנאי הכביש), ערכת בלימה מתוגברת ושיפרה את התגובות ממערכת ההיגוי. מי שחושק בתוספות נלוות, ניתן לרכוש בתמורה לכמה אלפי יורו נכבדים מערכת פליטה משופרת שמדגישה הרעמים תחת המעטפת ובלמים קרמיים.

אודי S8 פלוס. אתר יצרן
אודי S8 פלוס/אתר יצרן

נדרשת עין חדה כדי להבחין בהבדלים הקוסמטיים בינה לבין ה-S8 הרגילה. אבל המנוסים שבכם יצליחו לזהות כמה שדרוגים על גופה החיצוני כמו השחרות עמוקות סביב בתי התאורה וספוילר מוטמע בדלת תא המטען. כמו כן, כוללת חישוקי 21 אינטש ותאורת לד מטריקס כסטנדרט. גם בתא הנוסעים אין הרבה הפתעות מנקרות עיניים, למעט מושבים בתפירה ייחודית לדגם זה, דוושות מוכספות גדולות וכמה אזכורים בלוח המחוונים להיותכם ספונים באודי עצבנית ומפוארת.

את S8 פלוס נראה על הכבישים באירופה במהלך דצמבר הקרוב, עם תג מחיר התחלתי של כ-150 אלף יורו. טרם נמסרה תגובת היבואנית לישראל צ'מפיון מוטורס.

עוד הרבה על אודי בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • אודי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully