וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אודי A3 מתחדשת: כוח, בטיחות ואבזור

6.4.2016 / 11:16

מתיחת הפנים של אודי A3 מוסיפה את לוח המחוונים הוירטואלי, תאורת LED מטריקס, בטיחות משופרת, ששה מנועים, וליטוש קל במראה החיצוני

אודי A3. אתר יצרן
אודי A3 החדשה/אתר יצרן

אודי חשפה מתיחת פנים ל-A3 במסגרת יישור קו בשורותיה. הרענון מוגדר אמנם כרפורמה מצומצמת מבחינה אסתטית, אך הגרמניה הקומפקטית מציגה שלל שדרוגים שתחילתם במראה החיצוני, עבור לאבזור וכלה במנועים, שלראשונה יחלו במנוע קטן נפח 3 צילינדרים טורבו המשרת את אחותה הקטנה, A1.

ה-A3 המחודשת מקבלת את הלוע ויחידות התאורה של ה-A4 שמשפיעים למעשה גם על גרסת הסדאן. הליטוש בא לידי ביטוי בפגושים שונים ולראשונה - נורות LED מטריקס, מחוץ לקבוצת הסאלון והפאר של אודי. כן הוחלפו הפגושים בישבן והחיבור עם המפלט המשופר כדי לשוות לה מראה אגרסיבי יותר, במיוחד בדגמי הספורט מסדרת ה-S וה-RS.

בתא הנוסעים, ניתן למצוא כאופציה את לוח המחוונים הוירטואלי בגודל 12 אינטש שנחנך לפני כשנתיים באודי TT. זה מכיל למעשה את רוב התפריטים של בקרת המידע כך שקונסולה הראשית נקייה ממתגים ומכילה רק את בקרת האקלים ומספר פקדים חיוניים. בקו ההגנה, אודי חיזקה את ה-A3 עם מערכת נהיגה עצמונית בפקקים - שומרת על מרחק בלימה אפקטיבי מהרכב לפנים במהירות של עד 64 קמ"ש באופן אוטומטי ותיקון היגוי במקרה חירום. בקרת ה-MMI תהיה קצת יותר מהירה בתגובותיה בדגם המחודש.

הרכב מנועי הבנזין של ה-A3 יחל במנוע ה-1.0 ל' TFSI שלושה צילינדרים לו 110 כ"ס ו-20 קג"מ. מעליו מנוע 1.4 ל' טורבו עם 150 כ"ס, ומנוע 2.0 ל' טורבו עם 190 כ"ס בקצה ההיצע הסטנדרטי. גרסת ה-S3 הספורטיבית תחלץ ממנוע ה-2.0 ל' טורבו הספק מרבי של 310 כ"ס ו-40 קג"מ. החיבור יהיה לתיבות ידניות 6 הילוכים או דו-מצמדית S טרוניק משופרת עם 7 מהירויות.

ה-A3 תחל להמכר באירופה בחודשים הקרובים. מחיר הגרסה הבסיסית עם מנוע 1.0 ל' TFSI יעמוד על 23 אלף יורו. מיבואנית פולקסווגן לישראל צ'מפיון מוטורס נמסר לוואלה! רכב כי מועד שיווקה בישראל נקבע לרבעון האחרון של השנה.

עוד הרבה על אודי בוואלה! רכב
לייק אחד ואתם בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

אודי A3. אתר יצרן
אודי A3/אתר יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully