וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוקסר חשמלי: גם לסובארו יהיה רכב פנאי אקולוגי, תוך 5 שנים

15.8.2016 / 12:41

סובארו תפתח קרוסאובר חשמלי המבוסס על סובארו פורסטר ועל הדור הבא של אאוטבק עד שנת 2021. פוזלים לשטח, עם סוללות

סובארו ויזיו קונספט. יצרן, ניר בן טובים
סובארו ויזיו קונספט. מכאן סובארו תשאב השראה לעיצובים של הדור הבא/ניר בן טובים, יצרן

בניגוד ליצרני רכב אחרים שהתחילו ממכוניות פרטיות וקפצו מדרגה או שניים לרכבי פנאי, סובארו חתומה על מי שהשכילה לאמץ את השילוב בין שימושיות, הנעה כפולה ויכולת כביש-שטח מגובשת עם הפורסטר ועם האאוטבק לפני עשרות שנים. כעת, היא לוקחת צעד נוסף אל העתיד ומתחילה לעבוד על קרוסאובר חדש עם הנעה חשמלית טהורה.

על פי דיווח של כלי התקשורת בטוקיו, סובארו תייצר רכב פנאי שיבוסס על הפלטפורמה הגלובאלית החדשה של תעשיות פוג'י עליה דיווחנו מוקדם יותר השנה. מבחינה עיצובית, יש להניח שכלי הרכב החשמליים, בהם גם ה-XV, יחלקו דמיון עם רכב הקונספט 'ויזיו' (בתמונה) שעשוי גם להוליד מחדש את הטרייבקה הבא.

הויזיו, שנחשף אשתקד בטוקיו משתמש במערכת הנעה היברידית חדישה, המייתרת את הצורך בגל הנע אורכי, כך שהוא מסוגל לאכלס את הסוללות ברצפה שטוחה לחלוטין - בדומה לטסלה מודל X למשל.

בסובארו משווקים כיום את ה-XV בגרסה היברידית, אבל ממשיכים למצב את מנועי ה-2.0 ל' האטמוספריים ומנועי הטורבו בחזית המותג עם תיבות ידניות או רציפות. רכב חשמלי מסתמן כמו אבולוציה טבעית של סובארו, שנהנית מתמיכה גדולה בשוק האמריקני, הזירה העיקרית של טסלה.

בכלל, נדמה ששנת 2021 תהיה עמוסה בהשקות חשמליות, כשרק לאחרונה הכריזה מרצדס על מותג חשמלי בשם EQ, ב.מ.וו (בשיתוף מובילאיי), וולוו ועוד.

עוד בוואלה! רכב:
מהנה לנהיגה: סובארו לבורג החדשה במבחן דרכים
לייק אחד ואתם בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

  • עוד באותו נושא:
  • סובארו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully