וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סובארו משנה גישה: חושפת פלטפורמה מודולארית

13.3.2016 / 7:54

סובארו מצטרפת לפולקסווגן ומציגה פלטפורמה מודולארית שתכנס לשימוש ב-2017. האם זה השינוי המיוחל לו המתינה אימפרזה?

סובארו, פלטפורמה מודולארית. אתר יצרן
סובארו. פלטפורמה מודולארית שתאפשר לחברה לבצע מגוון שינויים במרחבי הפנים ובשילוב המנועים/אתר יצרן

סובארו חשפה השבוע ביפן את מה שעתיד להיות המהפך הטכנולוגי החשוב ביותר שלה בשנים הקרובות. היצרנית הוותיקה הציגה פלטפורמה מודולארית שתכנס לשירות בשנת 2017 ותקנה לכלי הרכב יכולת גבוהה יותר, צריכת דלק נמוכה ובטיחות משופרת.

המיזם נקרא, די בפשטות Subaru Global Platform, ולפי היצרנית פותחה שלדה קשיחה ב-70 עד 100% על פני השלדות הקיימות של המותג. בנוסף לכך, סובארו ביצעה שדרוגים שישפיעו באופן ניכר על הביצועים, כשזו מדווחת על שיפור של 50% בהקטנת זווית הגלגלול (תוך שינויים במרכז הכובד). לא פחות חשוב מכך, סובארו חיזקה את המרכב בשיעור של 40% לעמידות בפני תאונות דרכים.

היבט נוסף של הפלטפורמה הוא תאימות עם מערכות אלקטרוניות מתוחכמות ואפילו נהיגה אוטונומית. משמע, סובארו תוכל סוף סוף (כפי שדווח כאן לאחרונה במסגרת הקונספט XV) לחבר למכוניותיה מנועים היברדיים וחשמליים ויחידות כוח חזקות וגמישות מבעבר. ייתכן שחלק מהרכיבים יגיעו מטויוטה עד שסובארו תגבש מערכות אקולוגיות בגפה.

המכונית הראשונה של סובארו שתחנוך את הפלטפורמה המודולארית תהיה האימפרזה 2017, שעתידה לצאת לכבישים בחודשים הקרובים. פורסטר, אאוטבק, XV כמובן ועוד, יעברו לפלטפורמה החדשה כשהם יוחלפו.

עוד הרבה על סובארו בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • סובארו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully