וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סבב מבחני ריסוק: 5 כוכבים לסובארו לבורג ורנו סניק

31.8.2016 / 12:20

סבב מבחני הריסוק של Euro-Ncap מפרסם תוצאות ל-4 כלי רכב חדשים תחת שיטת הדירוג הכפולה. המצטיינים - סובארו לבורג ורנו סניק שמציעים מערכות בלימה אקטיביות כסטנדרט

אתר יצרן

מכון מבחני הריסוק האירופי Euro-Ncap פרסם היום (רביעי) תוצאות ל-4 כלי רכב חדשים שנבחנו במתכונת המעודכנת, שמכניסה לשקלול הסופי את המצאותן של מערכות בטיחות אקטיביות המסייעות במניעת תאונות דרכים. על פי פרסומי המכון, כל המכוניות שעברו את ניסויי הריסוק זכו בחמישה כוכבים מלאים, אולם רק 2 מכוניות קיבלו אות הצטיינות וניקוד מרבי.

הסבב הנוכחי כלל מבחני ריסוק לקיה נירו, סובארו לבורג, טויוטה היילקס ורנו סניק. אולם בין הנבחנות, היו אלה רנו סניק וסובארו לבורג שקיבלו את הניקוד הגבוה ביותר בזכות מערכות בלימה אוטומטיות במהירות עירונית שנכללות בציוד התקני (רמת בסיס) של הדגמים. קיה וטויוטה לעומתן, מציעות את המערכת כנגזרת מחבילת בטיחות בתשלום, ועל כן לנירו הופחת כוכב אחד בלעדיה ולהיילקס הופחתו 2 כוכבים. הנירו וההילקס נבחנו בשיטת הדירוג הכפולה, כלומר עם המערכות ובלעדיהן, ולכן קיבלו תוצאות גם כשהרכב ברמת האבזור הגבוהה ביותר (5 כוכבים).

מזכ"ל הארגון, מיכאל ואן רייטיגן: "זה תמיד טוב לראות מכוניות עם מערכות בטיחות אקטיביות כסטנדרט, ורנו וסובארו בהחלט זכאיות לניקוד המרבי. מעבר לכך, העובדה שטויוטה הופכת מערכות אלה לזמינות, אפילו כאופציה בטנדרים, מלמדת ששיטת הדירוג הכפולה שלנו היא דרך מצוינת לעודד את היצרניות להשקיע באמצעים אלו".

עוד בוואלה! רכב:
קיה נירו - רכב הפנאי שיחסוך לכם דלק
לייק אחד ואתם בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully