וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נינג'ת על: ניסאן GT-R החדשה בישראל

1.1.2017 / 8:36

קרסו מוטורס החלה לשווק את מכונית הקיצון היפנית ניסאן GT-R החדשה בישראל, עם ביצועים משופרים ומחיר התחלתי של 880 אלף שקלים

השקה ניסאן GT-R על מסלול ספא בלגיה. יוני 2016. אתר יצרן
ניסאן GT-R החדשה, עכשיו בארץ/אתר יצרן

קצת יותר מששה חודשים אחרי שפגשנו אותה על מסלול ספא בבלגיה, הכריזה היום (ראשון) יבואנית דגמי ניסאן לישראל קרסו מוטורס, על התחלת שיווקה של ניסאן GT-R החדשה, או "גודזילה" כפי שמרבים לכנותה חובבי הרכב בארץ ובעולם.

ה-GT-R החדשה שהושקה בתחילת השנה הקודמת, חוגגת ב-2017 עשר שנים בידיוק להצגת דגם ה-R35 שירש רוחנית את הסקיליין המיתולוגית. זוהי מתיחת פנים היקפית, שהתחילה עם ליטוש חזותי קל לעומת הדגם הקודם, כשאת עיקר השינויים אפשר לראות בחרטומה תוך חידוד קוסמטי של הפגושים ושדרוג של הספויילרים, לצד הרחבה של פתחי היניקה לטובת שיפור קירור המנוע.

בזכות כיול של מערכות התזמון, יחידת הכוח מספקת כעת מ-3.7 ל' טורבו הספק מרבי של 570 כ"ס (550 כ"ס) ב-6,800 סל"ד ו-64.5 קג"מ הזמינים מטווח של 3,500 סל"ד. בחיבור אל תיבת הילוכים דו-מצמדית 6 מהירויות והנעה כפולה, היא תאיץ ל-100 קמ"ש בזמן של 2.7 שניות ועד 315 קמ"ש מרביים. ניסאן כמובן חזקה את תכונותה הדינמיות בבלמים משופרים של 'ברמבו', בולמי 'בילשטיין' ועוד.

בחלל הנוסעים של ה-GT-R עוצבה הקבינה מחדש עם מיעוט מתגים וצג מגע ראשי 8 אינטש. מערכת השמע כוללת 11 רמקולים של חברת BOSE, וכן בתוספות בלוטות' מקורי, מצלמת נסיעה לאחור, צמד שקעי USB, מושבי ספורט רקארו, מפתח חכם, חיישני חניה קדמיים ואחוריים, חיישני גשם ומגוון בקרות בטיחות סטנדרטיות.

מחיר הדגם יעמוד כאמור על 880 אלף שקלים. מהיבואנית קרסו מוטורס נמסר כי "לרגל השקת GT-R בארץ, יערך אירוע יוצא דופן בתאריכים 1-2 לפברואר, במסגרתו לראשונה בישראל הקהל הרחב יוכל להתנסות בנהיגה על ה-GT-R החדשה, כולל הדרכות מקצועיות ואירוח VIP." ביום שלישי הקרוב, תפתח ההרשמה לאירוע בכתובת: GT-R.CO.Il

עוד בנושא:
ניסאן סנטרה החדשה במבחן דרכים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully