וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוזוקי 2018: עדכונים לקו האופנועים

5.2.2018 / 15:09

קבוצת עופר אבניר, יבואנית אופנועי סוזוקי לישראל, חושפת את החידושים העיקריים בחלק מהדגמים לקראת שנת 2018. V STROM 1000, הקטנוע הגדול בורגמן, GSX1000FA וגם ה-GSZR1000 בגרסאות חדשות

עדכוני דגמים בסוזוקי ישראל. יצרן, ניר בן טובים
ארבעה כלים חדשים ומחודשים לסוזוקי ב-2018/ניר בן טובים, יצרן

V-STROM 1000

הדגם החדש של ה-DL1000 V-Strom קיבל מנוע מעודכן בעיקר במערכת הניהול ומערכת הפליטה ובזכות כך מצליח לעמוד בתקנות יורו 4 מבלי לפגוע בנתון ההספק שעומד על 100 כ"ס. בנוסף, התווספה מערכת מעקב תנועה בבלימה, ה-MTBS (Motion Track Brake System), מערכת זו מהווה חלק ממערכת ה-ABS ומערכת הבלמים של האופנוע ומאפשרת בלימה ללא חשש מנעילת הגלגלים, גם כשהאופנוע נמצא בהטיה.

על מנת לשפר את נוחות הרכיבה, מושב האופנוע הורחב ונעשה שימוש במספר שכבות ספוג בעלות דרגת קשיחות שונה. המשקף הקדמי זכה לעיצוב חדש במנהרת רוח, שנועד למנוע מערבולות אוויר סביב קסדת הרוכב במהירויות גבוהות. משקף זה, הגבוה ב-49 מ"מ מהדגם היוצא, מציע כעת אפשרות כיוון שונות לשינוי גובהו (בטווח שבין 15 מ"מ ל-30 מ"מ) וכן אפשרויות לכיוון זווית ההטיה שלו. ה-V-Strom זמין גם בסכמת צביעה חדשה וזמין בשחור, צהוב ואפור.

מחיר דגם ה- DL1000 יעמוד על 89 אלף שקלים.

עדכוני דגמים בסוזוקי ישראל. יצרן, ניר בן טובים
עדכון למנוע, שיפור בנוחות הרכיבה וסכמת צביעה חדשה/ניר בן טובים, יצרן

סוזוקי GSXS1000FA

סוזוקי GSXS1000FA, אופנוע הספורט תיור השרירי של סוזוקי המצויד במנוע ה-GSXR1000 האגדי, הגיע בגרסתו החדשה עם מנוע מעודכן, מערכת בטיחות נוספת ושינויים קוסמטיים קלים.

המנוע עודכן וכעת הוא מציע הספק גבוה יותר: 150 כ"ס לעומת 145 בגרסה היוצאת. גם המומנט עלה וכעת המנוע מפיק 11 קג"מ המושגים ב-9,500 סל"ד. מבחינה בטיחותית, דגם זה התחדש גם מערכת Slipper Clutch הבטיחותית, שתפקידה הוא מניעת נעילה של הגלגל תחת הורדת הילוכים ושמירה על פעולה חלקה בהעברת הכוח אל הגלגל.

הדגם החדש מציע גם צביעה חדשה כולל השחרת כל מנופי השליטה (ידיות בלם, קלאץ' ורגליות הילוכים ובלם), גם מגן הרוח (המשקף הקדמי) זכה לעדכון בהתאם והוא כעת מוצע בצביעה מעושנת כהה. ה-GSXS1000FA זמין בצביעת כחול\שחור.

מחיר ה-GSXS1000 עומד על 94 אלף שקלים.

עדכוני דגמים בסוזוקי ישראל. יצרן, ניר בן טובים
ספורט-תיור שרירי, עכשיו במראה חדש/ניר בן טובים, יצרן

סוזוקי GSXR1000

הסוזוקי GSXR1000, שהוצג בתערוכת מילאנו האחרונה בצביעה הלבנה החדשה והלא מסורתית לדגם, הגיע סוף סוף לארץ ויחד עמו, הגיעה לישראל גם גרסת ה-GSX R1000R היוקרתית.

גרסה זו מוצעת במקביל לצביעת ה-MotoGP הכחולה והמוכרת, גם בסגנון שחור ייחודי.
דגם ה-GSX R1000 בצביעה הלבנה מוצע ב-135 אלף שקלים וגרסתו היוקרתית, ה-GSX R1000R מוצעת ב-158 אלף שקלים.

עדכוני דגמים בסוזוקי ישראל. יצרן, ניר בן טובים
אופנוע הסופר ספורט של סוזוקי, עכשיו גם בצביעה הלבנה/ניר בן טובים, יצרן

סוזוקי בורגמן 400

סוזוקי בורגמן 400 החדש, שהפך מקטנוע מנהלים לקטנוע ספורט-GT לתיור מהיר, התחדש כעת בצביעת שחור-מט והיא היחידה בהיצע הצביעות של הדגם שאינה מבריקה.

בנוסף, נבדלת גרסה זו בתפירת מושב ייחודית (שימוש בחוטים אדומים) וכן בחישוקי גלגלים אדומים מבריקים. למרות הבידול והייחוד של צביעה זו, מוצעים כלים אלה באותו מחיר כמו הצביעות האחרות: 44 אלף שקלים. כעת צביעה זו מוצעת במבצע מיוחד עד סוף פברואר במחיר של 42 אלף שקלים.

מבחנים לכלים החדשים של סוזוקי בקרוב מאוד.

עוד באותו נושא

סוזוקי בורגמן 400 – רכיבה ראשונה – ספורט מנהלים

לכתבה המלאה
עדכוני דגמים בסוזוקי ישראל. יצרן, ניר בן טובים
צביעת שחור מט לקטנוע שלבש בגדי ספורט בדור הנוכחי שלו/ניר בן טובים, יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully