וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבחני ריסוק: 4 כוכבים למאזדה CX3, וולוו XC90 מצטיין

3.9.2015 / 10:50

9 מכוניות נבחנו בסבב ניסוי הריסוק האחרון של Euro-Ncap. שבעה דגמים זכו לחמישה כוכבים מלאים, מאזדה ומיצובישי הסתפקו בארבעה

אתר יצרן

מכון מבחני הריסוק Euro-Ncap פרסם לאחרונה תוצאותיו ל-9 כלי רכב חדשים שנבחנו במסגרת ניסויי הריסוק במתכונת המעודכנת: וולוו XC90, מאזדה CX-3, רנו קאדג'ר, מיצובישי L200, פורד גלאקסי, פורד S מקס, אודי Q7, פולקסווגן טוראן וטויוטה אוונסיס המחודשת.

על פי פרסומי המכון, שבעה מתוך תשעה כלי רכב גרפו 5 כוכבים מלאים, בעוד מאזדה CX-3 ומיצובישי L200 (טרייטון) קיבלו רק ארבעה כוכבים. רוב המכוניות הצטיינו במבחני הבטיחות הפסיביים - כלומר פגיעות מעצמים נייחים במהירות משתנה, אולם מאזדה ומיצובישי איבדו את הכוכב האחרון במבחני הבטיחות האקטביים.

"אין ספק שהגנה על נוסעים בחלל הפנים היא עדיין עמוד השדרה של המבחנים", כך מציינים מהנדסי המכון. "אולם, הזמינות והביצועים של מערכות קדם-תאונה ומערכות שמונעות תאונה באופן אוטומטי סוללות את הדרך למכונית האוטנומית של העתיד. מאזדה CX-3 ומיצובישי L200 מציעים בטיחות טובה מאוד לנוסעים שלהם, אבל חולקו להם 4 כוכבים משום שלמיצובישי אין בכלל בקרת בלימה אוטומטית, ואילו מאזדה CX-3 מציע זאת כאופציה בחלק מדגמיו".

וולוו XC90 מבחן ריסוק. אתר יצרן
וולוו XC90 במבחן ריסוק/אתר יצרן

אודי Q7 ווולוו XC90 כיכבו בסבב הנוכחי תחת מתכונת מחמירה. אולם היה זה השוודי שיצא מהעימות המותח ביניהם כשידו על העליונה. רכב הפנאי המרשים של וולוו הצליח ללקט 100% מהבוחנים בזכות מערכות ההגנה האקטיביות הקיימות בו, וכן 97% בהגנה על מבוגרים בתא הנוסעים ו-87% בהגנה על ילדים במושב בטיחות. אודי Q7 צבר 94% במבחן ריסוק החלק הקדמי ו-76% עבור מערכות ההגנה האקטיביות.

עוד באותו נושא:
מערכות הבטיחות של וולוו הפחיתו תאונות בצורה משמעותית
הקטנות כושלות במבחני הריסוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully