את גרסת הקבריולה של האינפינטי קופה חשפה החברה עוד באוגוסט האחרון. בין לבין, ערכה היצרנית הופעת בכורה גם באירופה על במות התערוכה בפריז, וכן השיקה את המבנה הראשון הייעודי שלה לא הרחק משם. בכלל, ביבשת באירופה אינפינטי עושה את צעדיה הבתוליים כשבארה"ב לעומת זאת, המותג כבר ממוסד ומזוהה עם בעלי האמצעים אם כי מחירה הרבה יותר אטרקטיבי מכפי שמוצע לנו בישראל.
ה-G37 נטולת הגג, אינה טוענת לחידושים כאלו ואחרים. פרט לכמה חיזוקי שלדה, מערכות עזר בטיחותיות, מערכת שמע (Open Air תוצרת Bose) ומערך ניווט. המנוע נשאר כפי שהיה בגרסת הקופה, 3.7 ל' V6 אם כי השאיר בוורסיה זו כמה סוסים מאחור, 325 כ"ס לעומת 328 בקופה. את הגג, עיצבה אינפינטי משלושה משטחי אלומיניום קשיחים אשר את פעולתם מסיימים לאחר 30 שניות לערך.
תוספות נכבדות יש כמובן בשפע, למרות שהסטנדרטיות לא ממש זולות או פשוטות בפני עצמן. אלו כוללות למשל מערכת מיזוג אוויר אדפטיבית, המשנה עוצמה וטמפרטורה על פי האקלים מחוץ לתא הנוסעים כשהגג מופשל, ממש כפי שפועלת מערכת השמע בהתאם לרמת הדיצבלים החודרים לחלל התא.
מחירה של האינפינטי G37 קבריולה כרגע עדיין משוער, אך ינוע בקרבת ה-40 אלף דולרים (160 אלף שקלים לפני מיסים מקומיים). לאינפינטי כאמור משווק רשמי בישראל, וסיכויים גדולים שנוכל לראותה כאן במקביל לשיווקה העולמי במהלך שנת 2009.
G37 מסירה את הגג
22.11.2008 / 17:41