אחרי חודשיים בהם ביצענו מעין 'יישור קו' למצבו המכאני של המנה, אשר כאמור שמש בעברו כאופנוע ההדגמה של היבואן, בחודש השלישי, הצלחנו להתעסק יותר ברכיבה וליהנות מאשר להשקיע בביקורים במוסך. מעט יותר מ-1,100 קילומטרים עברנו עמו החודש בעיר, רובם ככולם בתחומי העיר בשגרת יום, שם המנה שוב מזכיר לנו את יכולותיו האמתיות להיות קליל ומהנה לשימוש בתחומי העיר, בזכות היותו אוטומטי.
החודש ביקרנו במוסך לצורך ביצוע הביקורת התקופתית המיועדת ל-15,000 ק"מ (טיפול שמנים ופילטרים כל 10,000 ק"מ וביקורת תקופתית כל 5,000 ק"מ), בה נבדקו כל מערכות האופנוע, כולל מנוע, מסבים, בלמים, מפלס שמן (אין צריכת שמן החודש) וכו' ואותה צלח המנה ללא ריג'קטים. אולם לבקשתנו, הוחלפו הצמיגים. כאשר המנה נמסר לידנו, הוא נעל צמיג מסוג פירלי סופר קורסה מאחור, צמיג ספורטיבי שאינו מתאים באופיו לשימוש המיועד באפריליה מנה וכן פחות לתנאי רכיבה הכביש רטוב, ומלפנים הותקן בו צמיג מסוג דנלופ קואליפייר שהגיע עמו כמקורי, אך זה כבר נשחק ברובו וכן נראה יבש למדי.
לכן, העלות היחידה החודש בתפעול המנה, מלבד עלות הדלק (צריכה ממוצעת של 18 ק"מ לליטר), הנם הצמיגים החדשים - דנלופ קואליפייר בעלות של 2,497 שקלים לזוג, כולל מע"מ ולפני התקנה. בחודש הבא נמשיך לצבור עם המנה קילומטרים ולעקוב אחר מצבו התחזוקתי.
ארוך טווח: חודש שלישי עם אפריליה מנה
5.12.2010 / 9:54