וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלי הגג: אסטון מרטין DBS

25.2.2009 / 9:59

הבריטית האלגנטית והמהודרת של סוכן הוד מעלתה, מפשילה את הגג בדרכה לז'נבה. 510 כוחות סוס לבדר את הקוקו

לאסטון מרטין יש תכנית קבועה: שנה-שנתיים מקץ חשיפת חלוצת המודל, מופיעה לה גם נטולת התקרה באיחור אופנתי אך מחויב. ולמרות זאת, ה-DBS קבריולה של אסטון מרטין היא בסך הכול ה-16 במספר, והשנייה לצד ה-DB9 וולנטה (Volante- קבריולה בעגת אסטון מרטין).

בסעיף המשקל, אסטון מרטין עמלה לא מעט לאתר היכן להפחית והוולנטה מתאזנת על 1,880 ק"ג. אולם למעט מכסה המנוע העוטה קרבון, ותוספת של כנף זעומה בתא המטען, הקופה והוולנטה הן כאחת. שלא בנראה נעשו שינויים לחיזוק המרכב כמתבקש מכל מכונית פתוחה. יחד עם זאת, לא מדובר במעט בקבוצת מכונית GT פתוחות, אך עדיין די והותר כדי לשגר אותה ל-100 קמ"ש בפחות מ-4.4 שניות ולנשוק למהירות מרבית של 307 קמ"ש.

אחראית על נתונים אלו, תהיה יחידת 12 הצילינדרים מהקופה, בנפח 6.0 ל' הצופנת בתחומיה 510 כ"ס ו-57 קג"מ העושים דרכם לגלגלים בישבן. בטבלה האופציונלית, אסטון מרטין מקנה ללקוח בחירה בין תיבה ידנית או אוטומטית – 'Touchtronic 2', המצויידות בשישה יחסי העברה. כמו כן, לא אסטון תוותר על הפינוקים, כך שה-DBS מושקת עם כל אותם צעצועי מולטימדיה, כולל מערכת שמע בתפזורת של 13 רמקולים תוצרת 'באנג & אולפסון' למי ש-12 צילינדרים אינם קולעים לטעמו המוזיקלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully