וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פולקסווגן UP! בדרך לייצור

25.4.2009 / 8:30

תציע אורך של 345 ס"מ, שלוש או חמש דלתות, ארבעה מושבים ומנועי שניים או שלושה צילינדרים. אצלכם ב-2011

אחרי ההודעה על תחילת ייצור אודי Q3, מודיעה פולקסווגן כי גם מכונית המיני UP! שהוצגה כקונספט בתערוכת פרנקפורט 2007, מקבלת אור ירוק לעלות לפס הייצור. המאורע יתרחש ב-2011, מספר חודשים בלבד אחרי תחילת השנה האזרחית וסמוך לייצור ה-Q3, ונראה שהפעם העסק חתום וסגור באופן סופי. על הרכבתה הופקד מפעל הייצור הסלובקי בברטיסלבה, אשר עוסק גם בייצורן של סקודה אוקטביה, פולקסווגן טוארג ואודי Q7.

ל-UP! מבנה זערורי הנמתח על פני 345 סנטימטרים בלבד, ו-165 סנטימטרים לרוחב, כאשר שתי וריאציות תצאנה מפס הייצור – שלוש וחמש דלתות. תא הנוסעים מכיל ארבעה מושבים מרווחים המותאמים גם למבוגרים.

את מנוע הבנזין מאכלסת פולקסווגן מאחור, ממש כמו בחיפושית הישנה והטובה. ליחידת הכוח צמד צילינדרים ותהיה גם אופציה לשלושה צילינדרים בטכנולוגיית הזרקת דלק FSI. הכוח (שהספקו טרם פורסם) יישלח לגלגלים מאחור והתמסורת ככל הידוע תהיה רובוטית.

פרט לגרסאות הבנזין דלות ה-CO2, פולקסווגן חשפה בתערוכת לוס-אנג'לס 2007 גם את ה-'ספייס' למשפחת UP!. מכונית זו מונעת על ידי מערכת היברידית מבוססת מימן, לוחות סולארים ותאי דלק בעלת טווח נסיעה משולב של 350 ק"מ. אולם, ייצור סדרתי מוטל בספק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully