וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המאן הרשע, ב.מ.וו סטייל

25.2.2010 / 10:03

סדנת הרכב של המאן לא תדלג על תערוכת ז'נבה ותפציץ את הקהל עם X6 משופרת מהמגילות. אצלם, חטיבת M זה לחובבנים

תערוכת ז'נבה היא כר עשייה יוצא מן הכלל לכל סדנאות הרכב, קל וחומר אם מוצאם של הטיונרים מהשכנה הסמוכה גרמניה. סדנת המאן המיתולוגית תנהג לשם ספונה בכיתת מכוניות עצבניות ומהירות, אולם יהיה זה ה-X6, הקרוסאובר המבהיל של ב.מ.וו, שיחריד את הדוכנים של המתחרים. כיצד? תיכף תבינו.

ה-X6 לובש את הקיט המתוח של הסדנה לרבות הנמכת המתלים ב-40 מילימטרים. הסט המקורי יוצא סדרות 'טייקון איבו M', אבל במסגרת החידושים הורחבו הפגושים בכ-60 מילימטרים להעצים את האגרסיות של המרכב (כאילו שחסר) ואת צמיגי הענק 315/25 מעטרים חישוקי מגנזיום מושחרים וקלי משקל בקוטר 23 אינטש. הקבינה כהרגלה עמוסה ברכיבי הסדנה והטבעות מותג על גלגל ההגה וידית ההילוכים לתחושות. חומרי הדיפון עשויים יריעות סיבי פחמן ואלקנטרה והדשווות ספורטיביות בגוון אלומיניום מתבקש.

המהנדסים של המאן שיחקו עם מערכות הניהול הבסיסיות של ה-X6 האורגינלית בוגרת חטיבת M, והעלו את ההספק המקורי של מנוע ה-4.4 ל' V8 מ-555 כ"ס ל-670 המתקבלים ב-6,000 סל"ד. תיבת ההילוכים (סטפטרוניק) לה שישה יחסי העברה, משגרת כ-80 קג"מ החל ב-1,560 סל"ד לכל ארבעת הגלגלים ומאיצה ב-X6 ל-100 קמ"ש ב-4.2 שניות. מהירות מרבית? 300 קמ"ש שאת כעסם מתרגמים צמד לועות מפלט הממורכזים בעכוז.

מחיר לרכב הפנאי המשופר הזה עדיין לא פורסם. את זה שומרת המאן לבכורה הרשמית בתערוכת הרכב בשוויץ. ההערכות נעות בגזרת ה-30 אלף יורו לפני מיסים, אבל אם יהיה ביקוש גדול סביר שהסדנה תנצל את הבמה להרוויח עוד כמה אלפים על חשבון המסוקרנים. מישהו יביע מחאה בכלל?

ב.מ.וו האמן X6. אתר יצרן
מנוע 4.4 ל' V8 חמוש ב-670 כ"ס/אתר יצרן

.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully