וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סדנת גמבאלה סוגרת שעריה

25.5.2010 / 16:00

זאת לאחר שהמייסד והבעלים יואי גמבאלה נחטף לפני כחודשים ביערות אפריקה ומאז נעלמו עקבותיו. המשטרה חוששת לחייו

סדנת הרכב הגרמנית 'גמבאלה' תסגור את עסקיה בסוף השבוע הקרוב. כך מסתמן בצל ההתפתחויות האחרונות בפרשת היעלמותו של מייסד הסדנה יואי גמבאלה, שעקבותיו אבדו לפני כחודשיים בדרום-אפריקה. כוחות המשטרה הדרום-אפריקנים ניסו בתקופה זו לאתרו בשיתוף כוחות גרמניים, אולם לא העלו שבב מידע בחכתם וקיים חשש לחייו. כעת עולה כי גם ימיה של הסדנה הגיעו לקיצם.

הפרשה החלה לפני מספר חודשים בעקבות שיחת טלפון מסתורית שקיבלה רעייתו של יואי לביתם. במהלך השיחה האזינה בחרדה לקול עמוק ותובעני שטען בתוקף כי גורלו של בעלה נמצא על הכף. ואולם למרבה ההפתעה, מאז לא חודש הקשר בין שוביו לבין בני-משפחתו באף אמצעי ולא פורסמו דרישות החוטפים. מתוך מבול הספקולציות הנוגעות להיעדרותו חוקרי המשטרה העריכו שמטרת החוטפים היא להחזיקו בעבור כופר, הואיל ונודע להם כי הסדנה שרויה בחובות עתק וכי ייתכן ופנה המייסד לשוק האפור להלוות כספים ולהציל את פרי עמלו מפשיטת רגל.

סדנת גמבאלה הוקמה ב-1980 ומאז שהושקה עסקה בפיתוחן של מערכות טכנולוגיות למכוניות סדרתיות, ובמרכזן תפירת חלומות מוטוריים לשוחרי שיפורים – של פורשה בעיקר. למעשה, אין כוכב כדורגל, סלבריטאי או בעל ממון בעולם שאינו מכיר את גמבאלה מקרוב היות והיא אחראית לכמה מהיחידות המוטוריות המסחררות ביותר שעלו על הכביש אי פעם. כאן במדור השיפורים נתקלנו בכמה ובכמה מיצירותיה האחרונות דוגמת הפורשה מיראז', הקאיין טורנדו ועוד. כולן יקבלו מעתה תוקף של פריט אספנות, לפחות כל עוד לא נתקבל אות חיים מיואי גמבאלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully