וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שברולט קורצת למשפחות

25.8.2010 / 13:14

מאפשרת הצצה ראשונה למיניוואן החדש אורלנדו לקראת בכורתו בפריס. יצטייד במנועי בנזין ודיזל בהספק של עד 163 כ"ס

זה נראה שחלף נצח מאז ששברולט הציגה את הקונספט אורלנדו לפני כשנתיים כסמן לפריצה מחודשת לשוק המיניוואנים. אבל כעת, לקראת השקתו הרשמית, הוא נמצא על הנתיב המהיר לבכורה בתערוכת הרכב בפריס. בשלב זה הפרטים אודותיו מוצנעים עד לתצוגת הראווה המתוכננת לתחילת אוקטובר, אך מה שכן ידוע הוא שהאורלנדו יכיל מבנה של מיניוואן-קרוסאובר כשעטנז אופנתי. מה לא עושים כדי לרצות את העם.

האורלנדו משתף פלטפורמה עם ה-GMC גרניט החשמלי, וכיאה לדגם שמגרד שתי קטגוריות ביחד הוא נראה כמו הכלאה בין רכב פנאי לרכב משפחתי. סדרות ה-MPV של שברולט יושבות על סידור ורסטילי, ובאורלנדו תהיה לרוכשים האופציה לבחור בדגמי שבעה מושבים. מידותיו הרשמיות טרם פורסמו באירופה, אם כי במבט לאחור על הדגם שתוכנן לארה"ב (ולא ידוע כעת אם יימכר שם), מדובר ברכב רחב ומרווח; גובהו כ-1.65 מ', הרוחב 1.78 מ', אורכו כמעט 4.8 מ' ובסיס הגלגלים שלו מיוצב על 2.76 מ'.

מבחינת מנועיו צפוי האורלנדו להתחמש בסדרות משותפות לשברולט קרוז, משם הוא גם שואל חלק ניכר ממכלליו העיקריים. המנוע העממי בחזיתו יפיק 140 כ"ס ממנוע 1.8 ל' ומעליו יחידה לוגמת סולר שסוחטת בין 130 ל-163 כ"ס מנפח של 2.0 ל'. התיבות תהיינה ידניות חמישה הילוכים או אוטומטיות עם שישה.

עוד פרטים על האורלנדו נקבל כאמור בתערוכת פריס עם חשיפתו ולקראת תחילת שיווקו באירופה. בפניו עומדים מתחרים רבים בני היבשת וכן מאסיה כך שהוא יצטרך להעניק ערך מוסף מאוד בפני הלקוחות. טרם הגיעה תשובת יבואנית שברולט לישראל UMI לגבי תוכניותיה לשווקו אצלנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully