וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתקרבת: ג'טה אירופאית

27.10.2010 / 10:44

חצי שנה לאחר בכורתה בשוק האמריקני, פולקסווגן ג'טה האירופאית נחשפת עבור שאר העולם. אצלנו ברבעון האחרון של 2011

בחודש יוני האחרון הפכה ניו-יורק לתפאורה עבור בכורתה של הג'טה החדשה לשוק האמריקני, שם היא זוכה להצלחה בטבלת המכירות. כעת, מספר חודשים בלבד לאחר הצגתה, פולקסווגן מפרסמת מידע מפורט על האחות האירופאית שעברה כמה שינויים קלים מבחוץ ומבפנים כדי להתאימה לדרישות מקומיות; בולטת בתכונותיה היא מערכת מתלים בעלת אופי שיכוך מרוסן יותר.

מהפן הוויזואלי ההבדלים כמעט ואינם מוחשיים כשבוחנים את חזותה. הג'טה האירופאית תעשה שימוש במערך מגוון מאוד של פריטים ואבזור ממדפי הקונצרן, המשותפים בין השאר גם למשפחתית הפופולארית פולקסווגן גולף כפי שהיא נמכרת בארץ. לטענת הקונצרן, המהדורה באירופה תבדל מהאמריקנית בזכות מפרטים עשירים יותר בתא הנוסעים וגימור מוקפד.

הפלטפורמה של הג'טה מבוססת כמובן על הגולף הקומפקטית, אך עבור הגרסה האירופאית, פולקסווגן התקינה בסרן האחורי זרוע רב-חיבורית במקום מוט פיתול הקיים בג'טה האמריקנית, וזאת כדי לשנות את אופי פעולת המתלים ולרסנם. גם בתחום מימדיה נרשמו שינויים: בסיס הגלגלים עומד על 2.65 מ', הגובה 1.45 מ, ולסעיף האורך התווספו לא פחות מתשעה סנטימטרים שלמים, אל 4.64 מ'. תא המטען אינו רזה וצנוע עם 510 ל' מכובדים של נפח נשיאה.

מנועיה של הג'טה ינועו בין ה-1.2 ל' TSI המסורתי לו 105 כ"ס ועד 160 כ"ס במנועי ה-1.4 ל'. במגזר הבכיר של הרוכשים תהיינה יחידות ה-2.0 ל' המפיקות 200 כ"ס ,ומנועי הדיזל מצויידים בנפח של 1.6 ל' ו-140 כ"ס. כל המנועים ישודכו הן לתיבות ידניות והן לרובוטיות כפולות המצד DSG, להן 7 יחסי העברה. הג'טה תנחת בישראל בסוף 2011.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully