וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי הוא מלך הדריפטים?

19.8.2007 / 14:46

ליגת King Of Drift לשנת 2008 יוצאת לדרך עם תשעה מתמודדים מעשני צמיגים כבדים. אל תנסו זאת בבית

תמונות גולשים

צילום וידאו: קובי ליאני
צילום סטילס: ירון אדרי, לידור וייס
עריכת וידאו: בת גולן

גם אם תפתחו את המילון, לא תמצאו פירוש עברי למילה 'דריפט', אבל עדיין, אין ילד או חובב נהיגה שלא מכיר את המונח. אולם, למרות הכל, מעטים מסוגלים ואף שולטים בטכניקת הנהיגה המעושנת.

המתכון ליצירת דריפט פוטוגני מאוד ברור – קחו רכב, שימו בו מנוע נמרץ, את הכוח תעבירו אל הגלגלים האחוריים ועכשיו שחקו עם ההגה עד שהצופים יקבלו סחרחורת, או שהצמיגים ישחקו עד דק.

ביום שישי האחרון, התכנסו תשעה נהגים לפתיחת עונת הדריפטים לשנת 2008 בבית הספר לנהיגה מתקדמת אלטרנתיבי. בשעות הבוקר המוקדמות, עוד ניתן היה לשמוע את ציוץ הציפורים, אבל כמחצית השעה לאחר שהמחוגים הצביעו על השעה 9, השופטים (טל שביט ודרור ברלי) התמקמו בצד המסלול והנהגים יצאו לשני מקצי מוקדמות, אשר קבעו מי יעלה למקצה הגמר. אחרי מקצה הגמר הנהגים יקבלו את האופציה לשרוף צמיגים בכל צורה אפשרית במסגרת מקצה הפרי סטייל.

הנהגים מזנקים זה אחר זה, בתחילה עוד נעים בזהירות בין הקונוסים שמא יפגעו ברחד מהם ויפסידו ניקוד, אבל כבר במקצה השני, הנהגים מתחברים טוב יותר למכוניותיהם ולצמיגים וההחלקות האמיתיות מתחילות. בין הנהגים הבולטים, זיהינו את ניב סדובסקי שזכה בבונוס על הקפה כפולה של המסלול, בדריפט אחד ארוך ומתמשך. במקצה השני הוא הפגין נהיגה מרשימה שגם מעלה אותו לפודיום בסוף היום.

בתוך חבורת הבנים, מצאנו גם את אפרת, נהגת מוכשרת בפני עצמה, אשר ביומיום עוסקת בהדרכות נהיגה בבית הספר 'מסלולים'. גם היא, כמו הבנים, הצליחה לנגן על המיאטה ולהשאיר הרבה גומי על האספלט.

בזמן שה-MX5 שולטת על המסלול במספריה, עלה גם גל גובסי עם האנטיטזה לדריפטים המדוייקים, כשהו ספון בתוך פונטיאק משופרת שנהמה למרחקים ועישנה צמיגים בכבדות.

לקראת סוף היום, כאשר מרבית הצמיגים תלויים על קצה גבול הגומי, יצאו המתחרים למקצה 'פרי-סטייל' מעושנן במיוחד. שם, היה עליהם להרשית את השופטים במופע חופשי שבו הניקוד מתקבל על מקוריות וכמובן, כמות העשן שעולה לאוויר. ולבסוף, כאשר התפזר העשן, הוכתרו מנצחי היום הסוחף, לפחות עד המירוץ הבא בליגת King Of Drift.

תוצאות

מוקדמות:
1. אלכס ספודרוב - 26.1
2. תום סדובסקי - 25.1
3. בני הרניק - 23.0
4. ניב סדובסקי - 20.8
5. גל גובסי - 14.85
6. אפרת הופמן - 10.15
7. אביחי שבו - 9.60
8. דון גרוזה - 7.8
9. דן אמודי - 5.55

גמר:
1. תום סדובסקי - 24.0 - עשר נקודות
2. אלכס ספודרוב - 23.0 - שמונה נקודות
3. ניב סדובסקי - 20.5 - שש נקודות
4. בני הרניק - 19.0 - ארבע נקודות
5. גל גובסי - 17.0 - שתי נקודות

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully