וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקורד קורמת עור וגידים

9.1.2007 / 11:20

לפני מספר שבועות חשפנו בפניכם איור של האקורד החדשה. כעת הגיע הזמן לדבר האמיתי, כמעט

לפני מעט יותר מ-30 שנה נחשפה האקורד לראשונה, וכעת חושפת הונדה את תמונותיה של מה שעתיד להיות דורה השמיני של המשפחתית הגדולה. הונדה היפנית בחרה בתערוכת דטריוט כבמה להצגת הדגם המדובר ולא בתערוכת טוקיו למשל מסיבה טובה מאוד: האקורד, כולל גרסת הקופה, הנה המכונית הנמכרת ביותר של הונדה בארה"ב.

אמנם עדיין מדובר כאן במכונית תצוגה, אך קל לראות כי היא קרובה מאוד למראה של מכונית סדרתית, או אף נראית בשלה לחלוטין לייצור. יש לציין שהמעבר מהאיור הצבעוני שנשלח אלינו בעבר אל הדגם הגשמי, מצליח להראות טוב מאוד לטעמנו. העיצוב החדש שניתן לאקורד מקפיץ אותה קדימה אל העתיד מבחינת הופעה וכן מצליח ליצור בידול ממתחרותיה לסגמנט.

אמנם גם כן אין דיבורים על מנוע חשמלי או מסוג E85, אך זה רק מחזק את קרבתה לדגם הייצור המוגמר. על כל פנים, האמריקנים וודאי ישמחו לדעת כי מתחת למכסה המנוע ישכון מנוע V6 חזק וחסכוני מתמיד עם נתון צריכת דלק צפוי של 12.4 ק"מ לליטר, הגבוה מעל הממוצע האמריקני שעומד על 10.7 ק"מ לליטר.

מהבחינה הבטיחותית, מספרים בהונדה כי האקורד החדשה תיבנה לפי שיטת שלד ה-ACE העניק לרכב אזורי ספיגה יעילים יותר בחזיתו, מה שצפוי לשפר את עמידות תא הנוסעים בתאונות חזיתיות.

דגם הייצור הסופי ייחשף ככל הנראה בתערוכת ז'נבה שתיפתח בחודש מרץ הקרוב.

  • עוד באותו נושא:
  • הונדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully