וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסטון, יש לנו... מפלצת?

21.11.2007 / 9:59

סדנת הנסי מציגה את מכונית הקונספט הראשונה שלה ובתפריט: מנוע כפול מגדשים של וויפר, 1,000 כ"ס ומשקל קל

סדנת השיפורים הנסי, אשר סיפקה לנו סיפורים לרוב, בזכות הסטרואידים שאנשיה מצליחים לדחוף לתוך ווייפרים ושאר דודג'ים מסוג SRT, עולה שוב אל הכותרות – הפעם בעקבות הצגת מכונית הקונספט הראשונה של החברה. אולם, לפני שאתם עוברים הלאה אל הכתבה הבאה, נספר לכם כי ממכונית זו יהיה קשה להתעלם, אם יום אחד תגיע לייצור.

למה? פשוט מאוד, כי בעזרת שלדה חדשה שפיתחה הנסי ועיצוב של מעצב בריטי (סטיב אווריט – ולכן הדמיון הרב למכוניות לוטוס), הצליחו החבר'ה לדחוק אל מרכז השלדה, מנוע מחוזק של וויפר. כמה מחוזק? V8 בנפח 8.3 ליטר שחוזק עם שני מגדשי טורבו ושלל ממתקים שמעלים את ההספק לכדי 1,000 כ"ס! אלו יעברו אל הגלגלים האחוריים דרך תיבה ידנית או סיקוונסיאלית.

רגע, רגע, לפני שאתם שוב קופצים ומזכירים שלוירון יש בכלל 1,001 כ"ס והיא מוגדרת כאחת המכוניות המהירות בעולם, אם לא המהירה שבהן, נספר לכם שג'ון הנסי, בעליה הסדנה מציין כי הוונום GT אינה נועדה להיות "קוטלת הוירון", למרות שהיא מהירה בהרבה ממנה.

הוירון היא מכונית אולטרה מהירה ואולטרה מפוארת וגם מהירה מכל רכב כביש אחר, מלבד הוונום GT. זו שוקלת רק 1,225 ק"ג, כך שהיא קלה מהוירון ב-680 ק"ג ומשם מגיע ההבדל בביצועים. הוונום GT צריכה רק 2.5 שניות כדי להגיע מעמידה ל-100 קמ"ש ועוד 12.5 שניות נוספות כדי להגיע ל-300 קמ"ש. מלבד המהירות בקו הישר, הוונום GT גם אמורה להיות יותר "מכונית לנהג" עם התנהגות כביש חסרת פשרות, לטענתם.

ג'ון הנסי מספר כי מספר לקוחות הסדנה שכבר קנו את קיט ה-1,000 כ"ס לוויפר שלהם, הביעו נכונות לקנות את הוונום GT, אם זו יום אחד תגיע לייצור. כרגע אנשי הנסי שוקדים על בניית שתי המכוניות הראשונות ואלו יופיעו בציבור בתחילת 2009. במידה ויום אחד הוונום GT אכן תגיע לייצור, זה יהיה במספרים מצומצמים והיא תיבנה במפעלי החברה בסמוך ליוסטון שבטקסס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully