וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איבו 10 מוחלשת וזולה

במהלך חשיפת הפרוטוטייפ S, נמסר לנו על ידי נציגי מיצובישי מישראל כי זו תגיע אלינו בספטמבר עם תג מחיר תחרותי

קובי ליאני

צילום: קובי ליאני

בשנה האחרונה מתחה מיצובישי עד כמה שניתן את חשיפת המשפחתית החדשה שלה, הלאנסר, כמו גם את חשיפת רפליקת הראלי החדשה. מסתבר שבמיצובישי הצליחו למתוח עוד קצת את המשפחה עם גרסה נוספת שמגיעה לז'נבה. על הפרוטוטייפ S כבר סיפרנו לכם בשבועות האחרונים וכל שנותר זה להביא לכם בוידאו את רגע החשיפה.

אלא שבמהלך הביקור במתחם מיצובישי ציפתה לנו הפתעה בכל הקשור לשוק הישראלי. הלאנסר החדשה עתידה להגיע אלינו לקראת חודש יוני וכרגע מקצה היבואן לשוק הישראלי 3,000 יחידות ממנה ותחילה בגרסאות מנוע 1.8 ליטר אוטומטי. פרטים מדויקים על גרסאות ורמות אבזור נדע בחודש הבא לאחר השקתה. חשיפה ראשונה בישראל, כולל האיבו, תיערך בתערוכת אוטומוטור.

רפליקת הראלי איבו 10 תגיע גם היא ישראל לקראת ספטמבר, אך כאן הקצה היצרן 7 יחידות בלבד. בכלמוביל מנסים להכפיל את הכמות ומקווים להצליח בכך בכדי שיוכלו להתחרות באימפרזה STI. מחירה של האיבו אמור לחצות את רף ה-300 אלף ש"ח. אולם, לבעלי כיסים עמוקים פחות, הפרוטוטייפ S שאת חשיפתה אתם רואים כאן, תגיע באותו זמן לישראל בגרסת מנוע מוחלשת של כ-230 כ"ס ובמחיר לא גבוה בהרבה מעל 200 אלף שקל. במיצובישי שמחים כי ה-WRX של סובארו המקבילה לפרוטוטייפ S לא תגיע לישראל, מה שיעזור להם במכירות גרסאות הספורט בקבוצות זולות יותר כמו מול הסיאט לאון קופרה, הגולף GTI, סיוויק טייפ R ודומותיהן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully