וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שברולט רוצה לכבוש את העולם

ירון אדרי

8.7.2008 / 13:48

ג'נרל מוטורס תציג בתערוכת פריס את הקרוז, מכונית עולמית חדשה למותג שברולט. תחילת ההתאוששות?

ימים קשים עוברים על ג'נרל מוטורס, אך במסדרונות החברה רוצים להאמין שהעתיד ורוד. לאחר שהודיעה יצרנית הרכב הגדולה בעולם על קיצוץ חד בפיתוח וייצור מכוניות גדולות (טנדרים ורכבי פנאי) ובכלל זה מכירה אפשרית של מותג האמר, חושפים היום חלקית את הסנונית הראשונה שתביא לשיפור במאזנים.

הקורז היא המכונית החדשה של GM ועל פיתוחה עמלה קבוצת מהנדסים מכל חטיבות הקונצרן בעולם. המטרה – ליצור מכונית עולמית שתיוצר ותימכר במספר רב ככל הניתן של מדינות. גם על העיצוב אחראית אותה קבוצה ולדברי GM מדובר בקו חדש שיאפיין את כל דגמי שברולט בעתיד.

פרט לעובדה כי אורכה של המכונית הוא 460 ס"מ, מה שבוודאי יציב אותה בסגמנט המשפחתיות, אין ולו פרט אחד נוסף כמו גם תמונות להמחשת העיצוב החדש. למרות זאת מבקשת היצרנית להצהיר כי המכונית תהיה מאוד מרווחת לחמישה נוסעים על מטענם וכי מחירה יהיה מאוד תחרותי ביחס למתחרות.

את הקרוז תחשוף שברולט בתערוכת פריס הקרובה וראשונה לקבלה תהיה היבשת האירופית וזה יקרה באביב 2009. לאחר מכן, ימשיך השיווק ויתפרס על שאר העולם. לאור האסטרטגיה החדשה, סביר מאוד שנוכל לראות את הקרוז בישראל מייד עם תחילת השיווק וזאת תימכר במקביל לשברולט אופטרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully