וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורד מתכוננת למפגן שרירים

11.8.2008 / 12:57

רגע לפני שתחשוף את הדור הבא והחשוב ביותר של המוסטאנג, מציגה פורד שינויים קלים למכונית הנוכחית

בתערוכת לוס אנג'לס הקרובה, תחשוף פורד את הדור הבא למוסטאנג האלמותית שעתיד לצאת לשוק ב-2010. אך לאור ההתרחשויות האחרונות בסגמנט מכוניות השרירים, מעט לפני חשיפתה המלאה, פורד משחררת פרטים אודות השינויים עבור המוסטאנג הנוכחית לשנת 2009.

לצד חגיגות 45 שנותיה של המוסטאנג, פורד מחזירה את גרסת 'לוחמים בוורוד', המעניקה תמיכה לנשים הסובלות מסרטן השד. מעבר לכך, לגרסאות ה-GT וה-V6 ייערכו שינויים קטנים אך העיקרי בהם הוא הוספת גג זכוכית רחב וחבילת פרימיום הכוללת שינויים בתא הנוסעים כגון לוח שעונים עטור אלומיניום בוהק, מערכת ניווט משודרגת עם אבטחה חדשנית ומשוכללת, וכמובן, גרסאת ה'בוליט' אשר מוצעות גם בשנת הדגם הבאה.

מעבר לשינויים הטכניים המועטים, יחסי ציבור זה שם המשחק. פורד בהליך מניעתי פרסומי גרידא, מנסה להסיט את תשומת הלב חזרה אליה אחרי שעין הציבור נעה בצורה מסיבית אל עבר השקתה הראוותנית של הקאמארו החדשה בחודש שעבר. למרות שבמונחי חדשנות המוסטאנג היא הוותיקה במערכה, הצ'אלנג'ר והקאמארו המחודשות כבר לוקחות נתח לא קטן מהפופלאריות שלה בעיני קהל הלקוחות. עד 2010, פורד צריכה למצוא דרך להחזיר את ההילה והרעש סביב המוסטאנג כי נכון לעת עתה, עם חשיפת תמונות חלקיות בלבד, המערכה הזו נוטה לכיוונים רחוקים מפורד שממילא סובלת מצרות פיננסיות לא מעטות.

שאלת היום: האם לדעתכם תצליח המוסטאנג הבאה להתמודד מול שברולט קאמארו ודודג' צ'אלנג'ר?

  • עוד באותו נושא:
  • פורד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully