וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רנו ספראן חוזרת

ירון אדרי

28.8.2008 / 10:16

רנו מחזירה את השם ספראן לשוק לאחר 8 שנות היעדרות. פרט לכך, אין כל חדש ומדובר בסמל שונה ל-SM5 הקוריאנית

לפני כשנה, הצהירה פיג'ו כי היא מתכוונת כבר בעתיד הקרוב להתמודד ללא כל רגשי נחיתות בשוק מכוניות הפרימיום. ליריבתה מבית רנו, זה לא חדש וכבר בשנת 1992 היא ניסתה לעשות זאת עם הספראן, מכונית סאלון יקרה ומפוארת במונחים צרפתיים של אותם ימים. אלא שתחזיות ומציאות לא תמיד נפגשות, והספראן היתה נחותה בלא מעט פרמטרים אל מול הגרמניות. כעת, 8 שנים לאחר רדתה של הספראן מפס הייצור, חוזר השם לשוק.

בהמשך לתקיפתה של רנו את השוק העולמי, הפעם מכוונת הספראן היישר אל מדינות המפרץ, כך על פי פרסומים ברשת האינטרנט. עוד אומרות השמועות כי המכונית תזכה למנוע V6 אליו תשודך תיבת הילוכים אוטומטית, אך נתונים מספריים אינם בנמצא.

בדיקה באתר הרשמי של היצרנית, לא גילתה דבר פרט לדבר אחד מעניין. תמונות הספראן שפורסמו, הן אותן תמונות בדיוק של ה-SM5 מבית החטיבה הקוריאנית 'רנו סאמסונג' אשר הושקה כבר ב-2005. את התמונות פירסמה רנו, לא לפני שהוחלף הסמל המקורי בסמל המעוין בעיבוד מחשב.

כמו תאומתה, תיוצר הספראן בקוריאה ומשם תשווק תחת מותג רנו רק במדינות המפרץ שם ישנה חיבה גדולה לתוצרת הגרמנית דווקא. מעניין איך תתמודד הפעם הספראן עם המתחרות.

רנו ספראן 2009. אתר יצרן
ספראן. SM5 מחופשת/אתר יצרן
רנו ספראן 2009. אתר יצרן
רנו ספראן 2009/אתר יצרן
רנו ספראן 2009. אתר יצרן
רנו ספראן 2009/אתר יצרן
רנו ספראן 2009. אתר יצרן
רנו ספראן 2009/אתר יצרן
  • עוד באותו נושא:
  • רנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully