וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיג'ו היברידית ב-2011

10.12.2008 / 13:51

PSA משלבת כוחות עם 'בוש' להאצת פיתוח טכנולוגיות הדיזל ההיברידיות שלה. הייצור הסדרתי צפוי לשנת 2011

בסוג של מימוש הצהרות כבר לעתיד הקרוב, קונצרן PSA (פיג'ו-סיטרואן) יוצא בהודעה כי חתם על הסכם שיתוף פעולה עם יצרנית הטכנולוגיות 'בוש' אשר תספק עבורם את הרכיבים עבור מערכות ההינע ההיברידיות מונעות הדיזל. 'בוש' עוסקת בפיתוחים היברידים כבר למעלה משלושה עשורים והסכם זה, אחד מיני רבים עם יצרניות רכב, אמור לזרז את התהליך אותו ראינו מתהווה לכדי הגשמה בשנים האחרונות על ידי היצרן הצרפתי, אשר שם אמונו במנועי הדיזל ההיברדים.

על פי ההסכם, 'בוש' תעניק ל-PSA רכיבים חשמליים שיוצגו עת חשיפת מכוניות היברדיות סדרתיות - דוגמת ההיפנוז קונספט והפיג'ו פרולוג קרוסאובר - בשנת 2011. החברה תצייד את הדגמים במנוע חשמלי מאחור, אלטרנטור רב-עוצמה מלפנים, וכן את מכלולי האלקטרוניקה אשר אמונים על תפעולם של אלו. ההנעה, כך מדברים, תהיה כפולה. בנוסף, תייעל בוש את החיבור בין מערכות בקרת היציבות (ESP), מערכות נעילת הגלגלים (ABS) ומערכות אגירת אנרגיית הבלימה.

במהלך זה, פיג'ו וסיטרואן מעלות הילוך ולוחצות חזק על הדוושה בכל הנוגע לטכנולוגיות דיזל-היברידיות עליהן היא עמלה בשנים האחרונות. שיתוף הפעולה עם בוש שהיא ללא ספק מובילה עולמית בתחומה, מראה את רמת המחוייבות של היצרן הצרפתי והקירבה לייצור סדרתי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully