וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השקה: דגמי פורשה חדשים בישראל

23.3.2009 / 14:56

פורשה בוקסטר, קאיימן וקאיין דיזל החדשות הושקו בישראל. היבואן מקווה להדק היחסים עם הלקוחות

העונה הסוערת של פורשה, מגיעה גם לפתח דלתינו. במסיבת עתונאים שהתקיימה הבוקר בבית היבואנית 'מכשירי תנועה' בפתח תקווה, נחשפה תכנית השיווק המיועדת לשנת 2009 וכן הושקו שלושה דגמים חדשים.

בפעם הראשונה מאז נולד המותג לפני מעט יותר מ-60 שנה, פורשה שכנה בחזיתה של הקאיין מנוע טורבו דיזל V6 עם 240 כ"ס ו-50 קג"מ שהגיע אלינו לאולמות התצוגה ומחירו יעמוד על 624,000 שקלים. צפי המכירות עומד על 25 יחידות בשנה. בנוסף אליו, זכינו גם לטעימה ראשונה מהפורשה בוקסטר והקאיימן המעודכנות שהתברכו כל אחת בנישה שלה, בכל החידושים המאפיינים את החלוצות משטוטגארט בשנה האחרונה.

את עובי הבשורות נמצא על המדף הטכנולוגי. שתי המכוניות מניבות עלייה בהספק ובביצועים, תוך הפחתה בצריכת הדלק ושיעור הזיהום. הבוקסטר והקייאמן מצטיידות במנועי בנזין בהזרקה ישירה (DFI) ואופציה לשידוך המנוע לתיבת PDK כפולת מצמדים סופר מהירה. במידה ושילבתם את התיבה בחבילת ה'כרונו' הספורטיבית, תקבלו תוספת לוהטת ממסלול המירוצים - בקרת שיגור המאיצה את המכונית מ-0 ל-100 בזמן טוב מזה של גיר ידני קונבציונלי.

לבוקסטר הוותיקה מנועי 2.9 ל' 255 כ"ס, 29.3 קג"מ, ומנוע בשרני יותר בגרסת ה-S לו 3.4 ל' 310 כ"ס ו-36.3 קג"מ בהזרקת דלק ישירה. הקאיימן – תוצר ישיר מהבוקסטר, תקבל נפחים זהים אך הספקיה רמים יותר עם 265 כ"ס מ-2.9 ל', ו-320 כ"ס הנסחטים דרך יחידת ה-3.4 ל' S, בהזרקה ישירה. עוד תקבלנה השתיים, תיבות ידניות בנות שישה הילוכים במקום חמישה בדגם הקודם, מערך PSM דינמי מורחב עם סייען בלימה ומערכת תחושת דוושה אלקטרונית וחישוקים חדשים.

בפרק החזותי, שינויים מאוד דיסקרטיים נעשו ביחידות התאורה בחרטום ובישבן, ובתא הנוסעים המתהדר בקונסולה מאובזרת במעט, מערכת שמע משודרגת וממשקי מולטימדיה מודרניים. עבור הבוקסטר תשלשלו לכיס היבואן בין 500 ל-605 אלף שקלים, כשהשוני במחיר מקורו בהבדלי המנועים. הקאיימן מעט יקרה יותר ועלותה בגרסת הבסיס 537,000 שקלים ועד 661,00 שקלים לאופציה החזקה יותר - קאיימן S. היבואן צופה כי יחדיו ישיגו שני הדגמים 25 מכירות בשנת 2009.

בנוסף, נסיר חוב אחד כלפי הלקוחות ונגלה להם כי ברבעון האחרון של 2009 בסמוך לספטמבר תופיע כאן גרסת ה"לימוזינה" לפורשה - הפנמרה החדשה.

מחזקים את הקשר ללקוחות

כחלק מתהליך ההיערכות מחדש, היבואן מתכוון ליצור התקשרות מחוזקת ואישית עם הלקוחות על מנת לאותת לו כי בעל הבית לא משלח אותו לדרכו ללא גיבוי מלא – בין אם שירותי או הדרכתי.

מנכ"ל 'מכשירי תנועה' צבי נטע טוען כי תחת המשבר החדש בשווקים העולמיים, נדרשת היערכות מרועננת לכל תהליך ליווי הלקוח על כל צדדיו, כולל הפרסונליים. מטרת היבואנית השנה, היא למכור כ-50 מכוניות חדשות. לפי דבריו, על כבישי ישראל נעות היום כ-400 מכוניות פורשה מכל הסוגים ומכל השנים כשהשערות הן כי 320 מאלו נמכרו על ידי היבואן, השאר הגיעו ארצה בייבוא אישי. באשר לתחזיות הרווח, מביע שביעות כי בשלושת החודשים הראשונים לשנה, נמכרו בישראל פי 2 יותר כלי-רכב מהתקופה המקבילה אשתקד.

"הסיבה לצמיחה במכירת מכוניות פורשה דרך היבואן נובעת מכך שלא משתלם ללקוחות לייבא אותן הנה באופן אישי". כך מסביר נטע בהתייחסו לחשיבות השלוחה בישראל. עוד הוא מוסיף כי מטרת החברה העולמית ובישראל בפרט, היא להוות עבור הרוכש אוזן קשבת לכל עניניו בתהליך הרכישה ולאחר מכן. "כחלק משינוי בגישת הניהול, אנחנו מעבים את מערך השירות. הכנסנו לשימוש מערכת שיווק חדשה CRM – היוצרת חיבוק בין רצונותיו של הלקוח, השירות המחויב כלפיו, והתמורה מול היבואן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully