וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינפיניטי הייבריד ב-2011

8.10.2009 / 9:54

חטיבת הפרימיום של ניסאן מציגה גרסת כלאיים בדמותה של ספינת הדגל החדשה ה-M. המתחרה העיקרית – לקסוס GS400h

אינפיניטי תצטרף באביב 2011 למירוץ האקולוגי בקבוצת הפרימיום, כך בהודעה רשמית שפרסמה. את הדרך תפלס עבורה ה-M35 שקוראת תיגר על סדרות נוכחיות מפי לקסוס והסוללה הגרמנית שנכנסת בהדרגה לתחום הכלאיים. ה-M35 תהיה החלוצה של אינפיניטי מאז היווסדה לפני 20 שנה, שתעשה שימוש בטכנולוגיה זו והתמורה גורסת שבעתיד תזלוג הטכנולוגיה לכלי-רכב נוספים בחטיבה, כולל כמובן רכבי הפנאי הזללנים. את המכללים לצורך ההבהרה, תכננה אינפיניטי בגפה.

בהיבט החיצוני והפנימי לא צפויים שינויים מגרסת הבנזין, להוציא איבוד של כמה ליטרים בנפח תא המטען לצורך הושבת הסוללות. בהתאם לייעודה ממדיה אינם צנועים, כאשר אורכה מותח כמעט חמישה מ' והרוחב קרוב לשני מ'. כמו מתחרותיה, אינפיניטי מעדיפה להשתמש בסוללות ליתיום-יון קומפקטיות עטופות חומרי בידוד לצורכי וויסות טמפרטורה. לזכותן תכונה נוספת המאפשרת נפח אגירת מתח מוגדל והזרמת אנרגיה יעילה.

ה-M מצויידת במנגנון כלאיים שכיח המשלב מנוע בעירה ומנוע חשמלי הפועל במקביל גם כגנרטור להטענת הסוללות. הוא מסוגל לספק אנרגיה לפרק זמן מוגבל ומתג למצב EV לנסיעה חפוזה על המנוע החשמלי משמש לטווח קצר. יחידת ההנעה מלפנים תבוסס על ה-V6 המוכר שיאבד בדרך 200 סמ"ק ויתייצב על 3.5 ל'. הספק המנוע טרם פורסם כמו גם שאר הפרטים, אולם יש להניח שלנוכח הגנים הספורטיביים של המשפחה עדר הסוסים לא יהיה עצל במיוחד וסביר כי יציג מעל ל-300 כ"ס. צריכת הדלק נתונה כרגע בעיקר לתיאוריות, אבל הצפי הוא להחזר של כ-9.2 ק"מ לליטר.

את ה-M35 ההבירידית תשיק אינפיניטי באמצע שנת 2011 כאשר עד אז יסתפק העולם, כולל אותנו בישראל, בגרסת הבנזין שתוצע בשתי אופציות – ה-V6 המוכר בנפח 3.7 לק ו-320 כ"ס או V8 לו 400 כ"ס. ה-M תגיע אלינו במהלך שנת 2010.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully