וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החודש השני בשיפוץ ה-190SL

17.12.2010 / 8:29

חורים, מעיכות, שמחות ואכזבות מילאו את סדר היום של יהודה בתהליך השיפוץ, אבל ייאוש הצידה, המלאכה עוד רבה

קובי ליאני

צילום: קובי ליאני
עריכה: בת גולן

בחודש השני לפרויקט השיפוץ וזמן לא רב לאחר שה-SL השילה מעליה את כל רכיביה, נשלח המרכב לניקוי חול יסודי להסרת החלודה. בתהליך אלים זה, מותז חול בלחץ רב על חלקי הפח של המרכב וזה מקלף את שכבות הצבע והחלודה ומנקה את המרכב עד לבסיסו.

אבל גם יהודה שמורגל בשיפוץ כלי רכב ישנים, הופתע מאוד מתוצאות הניקוי. הופתע? יותר בכיוון של נבהל. כי המרצדס חזרה מחוררת ומנוקבת מפגעי הזמן בכל מקום אפשרי. זה המקום להזכיר למגיבים לאייטמים הקודמים שגרסו כי הרכב לא זקוק לשיפוץ ארוך או מיוחד וכמובן שטעו, לצערו של יהודה.

משהגיע עד כאן, יהודה לא מתכוון לוותר כמובן וה-SL הועברה ללא דיחוי אל הפחח שהחל לחתוך את החלקים הרקובים ולהחליפם בחלקי פח חדשים ומקוריים שנקנו מראש במיוחד עבור המלאכה. בזמן זה, יהודה גם מצא תעסוקה לעצמו בחידוש כל חלקי הרכב שבהם ימשיך להשתמש כמו דיפרנציאל אחורי, בלמים, מנגנוני דלתות ועוד.

בעוד אתם צופים בסרטון זה וקוראים את שורות אלה, ה-SL אינה עומדת במקום. בעוד הפחח עושה את שלו, המנוע המזדקן נשלח למומחה מנועים שיפרק אותו לגורמים ויחדש אותו בתהליך מדוקדק. אז המשיכו לעקוב אחרי הדיווחים החודשיים שלנו. יהיה מעניין. מאוד.

שיפוץ מרצדס 190SL. קובי ליאני
אבל השאירה את החורים שיש לתקן בדחיפות/קובי ליאני

  • עוד באותו נושא:
  • מרצדס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully