וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכוניות דראג – לילדים

2.11.2006 / 11:23

חברת H&H מציעה למכירה חמש מכוניות דראג שנבנו במיוחד עבור ילדים, בבריטניה

כשאני הייתי ילד, הדבר הקרוב ביותר למכונית היו עגלות עץ מבניה עצמית שטסות במורד רחובות על גלגלי עגלות סופרמרקט. עבור הילדים בבריטניה מסתבר, החיים המוטוריים הם הרבה יותר מאשר קופסת קרשים. חברת H&H הבריטית המתמחה במכירת כלי רכב קלאסיים מציעה למכירה 5 מכוניות 'דראג' (מירוצי מיאוץ מעמידה ל-402 מטר) ללא אחרים מאשר ילדים! מכוניות זעירות אלו אשר נבנו על ידי בריאן איירה, מהוות העתק קרוב מאוד למציאות של מכוניות אמיתיות. פרויקט זה החל לפני 18 שנים עם בניה של שתי מכוניות 'הוט-רוד' לילדים ובאמת מהן אף קבע נכדו שיא עולם ושיא גינס לילדים עם מהירות של 36.3 קמ"ש על קו הסיום של רבע המייל וכל זאת כאשר הוא בן 4 בלבד!
מאוחר יותר, בשנת 93 הציג בריאן את ה'באט-מוביל' (מכוניתו של באטמן) ועמה הצליח לשבור את שיא ה-10 שניות לרבע מייל (שזה מהר מאוד!) ושוב כאשר ילד צעיר יושב מאחורי ההגה. ה'באט-מוביל' הזו מצוידת במנוע משודרג מתוצרת הונדה, אליו משודכת תיבת הילוכים מתוחכמת והיא אפיצו מציעה מערכת קשה בין הנהג לעמדת הפיטס.
מכונית שלישית המוצעת למכירה הנה רפליקה מוקטנת באורך כ-3 מטרים של מכונית הנאסקאר של טום קרוז מהסרט ימי הרעם. היא מצוידת במנוע בנפח 300 סמ"ק והיא בנויה בדיוק לפי מפרטי המירוצים עם כלוב בטיחות, אזורים סופגי אנרגיה וכדומה.
מכירת הדגמים תיעשה במכרז סגור ללקוחות רשומים של H&H ומיותר לציין כי אצלנו מדובר בכלי רכב שאינו חוקי כלל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully