וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שברולט קפטיבה הגיעה לישראל

14.11.2006 / 16:54

באירוע עיתונאים שנערך היום, השיקה UMI את רכב הפנאי החדש מבית שברולט – הקפטיבה ובמחירים תחרותיים מאוד

באירוע עיתונאים שנערך היום, השיקה UMI את רכב הפנאי החדש מבית שברולט – הקפטיבה ובמחירים תחרותיים מאוד

במשך שנים הורגלנו לקבל מארץ הדוד סאם כלי רכב עצומים עם מנועים עתירי צילינדרים וסמ"קים. אולם היום UMI משיקה בישראל רכב פנאי (SUV) חדש העונה לשם קפטיבה ומציע לא רק מידות גוף בינוניות אלא גם מנועים צנועים יחסית מתוך הניסיון להתחבב על הקהל המקומי. הקפטיבה, המבוססת על רכב הקונספט S3X שהוצג בתערוכת פריז 2004, משתרעת על פני 464 ס"מ לאורך, 185 ס"מ לרוחב וגובהה עומד על 173 ס"מ. אצלנו היא תוצע בשתי גרסאות מנועים: הראשון לוגם סולר ומפיק מנפח של 2.0 ליטר בעזרת מגדש טורבו 150 כ"ס ו-31.6 קג"מ. אלו מסוגלים להניב האצה מעמידה ל-100 קמ"ש תוך 12.2 שניות ומהירות מרבית של 180 קמ"ש. המנוע השני בהיצע כבר הולם יותר את המוצא עם 6 צילינדרים, נפח של 3.2 ליטר והספק מכובד מאוד של 223 כ"ס ו-30.3 קג"מ. גרסה זו מסוגלת להאיץ את הקפטיבה תוך 8.8 שניות ל-100 קמ"ש ולהביאה ל-204 קמ"ש מרביים.

מבחינה חיצונית מציעה הקפטיבה עיצוב מודרני ובעל נוכחות הודות בעיקר לאביזרים הנלווים: חררי האוויר בכנפיים הקדמיות, החישוקים הגדולים ומדרגות הצד. לטעמנו, גם הצבע השחור הולם מאוד את ההופעה האגרסיבית משהו. תא הנוסעים של השברולט החדשה מצליח ליישר קו עם המקובל בקבוצה עם פיסול נאה ונעים לעין וחומרים יותר מסבירים. רשימת האבזור אינה צנועה כלל וכוללת אופציה למושבי עור, חלון אחורי הנפתח גם ללא פתיחת הדלת, מערכת שמע MP3 עם 8 רמקולים, כאשר יתרונה הגדול הוא בהצעת שבעה מושבים, כאשר את האחוריים, המתאימים בעיקר לילדים, ניתן לקפל אל רצפת תא המטען כדי לקבל שטח הטענה עצום.

בסעיף הבטיחות ניתן למצוא שש כריות אוויר כסטנדרט, בקרת יציבות, בקרת מניעת התהפכות ובדגמים בעלי ההנעה הכפולה ישנה גם בקרת ירידה במדרון. אולם אל תתנו למונח "הנעה כפולה" להעלות במוחכם דמיונות על טיפוסי מעלות בדרום הארץ; הקפטיבה אינה מיועדת לשטח או לטחינת סלעים כל שהי. המרווח הגחון הצנוע ומערכת ההנעה שמעבירה 50 אחוז מהכוח אל הגלגלים האחוריים רק כאשר הקדמיים מאבדים מאחיזתם, ישמרו אתכם בתחום הבטוח של השבילים הרכים בלבד.

שיווקה של הקפטיבה החל היום למעשה, כאשר המסירות הראשונות יהיו בתחילת שנת 2007. מחיר גרסאות הקפטיבה עומדים על 225 אלף שקל עבור גרסת הדיזל ו-240 אלף שקל עבור הגרסה הבנזינית הכוחנית. ב-UMI מצהירים כי הם אינם מחכים להורדות המחירים הצפויות בינואר 2007, כך שכבר עכשיו מרבית מחירי המכוניות המיובאות דרכם עודכנו עם הנחות בגובה של 3 עד 5 אחוזים.

  • עוד באותו נושא:
  • שברולט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully