וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האסטרה מיישרת קו, בינתיים רק באירופה

קובי

19.11.2006 / 12:43

הקומפקטית של אופל מתעדכנת ומציבה תשובה שרירית למנועים החדשים מבית פולקסווגן המתחרה

זוכרים את השם אופל? כן, זהו המותג הגרמני ההוא שכבר שנים מדשדש במכירות בישראל וככל הנראה ימשיך לעשות זאת גם בשנים הקרובות. אולם דווקא באירופה האסטרה החדשה זוכה לשלל שבחים ואף להצלחה מסוימת במכירות. ולכן, שלוש שנים לאחר שמכירותיה החלו, אופל שולחת את הקומפקטית הנאה לסלון היופי כדי לקבל שינויים (מינוריים אמנם) בהופעתה החיצונית והפנימית במטרה לשמור על רעננותה. מתיחת הפנים כללה ליטוש קל לפגושים הקדמי והאחורי, עדשות חדשות ביחידות התאורה ועוד קצת כרום בגריל. בתא בנוסעים ניתן יהיה לקבל פלסטיקים בצבע ניקל מעושן או שחור עמוק. למרות זאת, את המציאות הגדולות תגלו מתחת למכסה המנוע.

בתשובה למנוע ה-1.4 ליטר של פולקסווגן המפיק 170 כ"ס בעזרת שילובם של מגדש 'על' ומגדש טורבו, מציגה אופל מנוע חדש בנפח 1.6 ליטר טורבו המפיק 180 כ"ס אשר יחליף את מנוע ה-2.0 ליטר טורבו המוכר עם 170 סוסיו. מנוע זה משפר את צריכת הדלק של קודמו ב-16 אחוזים לרמה של 13 ק"מ לכל ליטר בנסיעה משולבת. הביצועים גם כן טובים יותר עם 7.8 שניות ל-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 220 קמ"ש. בנוסף למנוע זה, הגרסה העממית יותר עם מנוע ה-1.6 ליטר (שאינו נעזר בטורבו) שיפרה את נתוניה מ-105 לכדי 115 כ"ס, 10.9 שניות ל-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 190 קמ"ש.

נציג היבואן מוסר כי עתידו של מותג אופל עדיין לוט בערפל וטרם הוחלט האם לרענן את ליין הגרסאות המוצע כאן. הסיבה העיקרית היא כמובן העדרה של תיבה אוטומטית שהולמת את הטעם המקומי.

  • עוד באותו נושא:
  • אופל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully