וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייבאך ל(עוד יותר)עשירים

19.11.2006 / 14:42

מייבאך מציגה גרסה מודגשת, מאובזרת וחזקה יותר ל-62. איך תבחינו בה? חפשו את סמלי ה-S

לפני ארבע שנים, כאשר מייבאך שבה לחיים, היא הצליחה לשמוט את לסתות שועי העולם עם מכונית האולטרא פאר שלה ואלו הגיבו בפנקסי שיקים פתוחים ויד רושמת. עד מהרה נעשתה המייבאך לסמל סטטוס וכל מיליארדר הרגיש חובה להחזיק לפחות אחת כזו בחניה. אולם השנים שחלפו אפשרו ליריבות להעמיד מתחרות ראויות לא פחות (רולס רויס פנטום, למשל) והמייבאך נעשתה נפוצה (עד כמה שהיא יכולה להיות נפוצה) וייחודיותה נפגעה.

"אז מה עושים?" אמרו היושבים בחלונות הגבוהים במייבאך כשהם חוככים בסנטרם – מייצרים מייבאך עוד יותר חזקה, ייחודית, חזקה וכמובן יקרה ואת זה דווקא לא כל כך קל לעשות. המייבאך הקיימת בנויה ממילא ממיטב החומרים, מורכבת ידנית ומעוצבת אישית על פי טעמו של הלקוח, אז מה יש עוד לשפר? מסתבר שיש ונתחיל עם המנוע; יחידת הכוח הקודמת על 550 סוסיה הוחלפה באחת מבית מרצדס AMG עם 12 צילינדרים בנפח 6 ליטרים, שני מגדשי טורבו, 612 כ"ס והגבלה ל-100 קג"מ משום שתיבות ההילוכים כבר לא שורדות נתונים שמעבר לכך. למרות משקלה הרב של ספינת הפאר (2,700 ק"ג), בלחיצה עמוקה על הדוושה הימנית היא תגיע תוך 5.2 שניות מעמידה ל-100 קמ"ש ומהירותה המרבית מוגבלת אלקטרונית ל-250 קמ"ש.

אולם, כדי שנוכל להבחין בגרסה המשודרגת כבר בחניה, היא צוידה בצביעה ייחודית (שחור או כסוף), בחישוקי 20 אינטש, גריל כרום חדש וסמלי S מוצנעים בסמוך לקורות הגג הקדמיות ועל דלת תא המטען. לדברי החברה, בתא הנוסעים ימצאו חומרים עוד יותר איכותיים ובעיקר עוד אפשריות בחירה להתאמה אישית מרבית.

התענוג החדש מבית החברה צפוי לעלות כ-2.8 מיליון שקל בבריטניה, לפני מסים. אצלנו, במידה והיבואן יסכים להביא לכם אחת כזו, אל תצפו למחיר שהוא פחות מכפול.

  • עוד באותו נושא:
  • מייבאך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully