וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם שותים לא נוהגים – נוסעים באוטובוס!

27.11.2006 / 12:34

חברת דן, משרד התחבורה ואגודת הסטודנטים מעניקים שירות חדש לסטודנטים הבליינים המעוניינים לשתות, לבלות ולהגיע בבטחה

חברת "דן", משרד התחבורה ואגודת הסטודנטים מציגים פרויקט ניסויי חדש – אוטובוס שיצא מידי יום חמישי בשעה 23:30 מאוניברסיטת ת"א, יעבור דרך רח' אבן גבירול ויגיע עד לנמל ת"א. בשעה 04:00 יעשה האוטובוס את דרכו חזרה מנמל ת"א לאוניברסיטה.

הפרויקט ביוזמת חברת דן בשיתוף משרד התחבורה ובשיתוף עם אגודת הסטודנטים החל בימים אלו את פעולתו הניסיונית ומטרתו לתת אפשרות לצעירים המעונינים לבלות, ליהנות ולשתות, לעשות זאת כאוות נפשם, מבלי שיצטרכו לנהוג ברכביהם שתויים ועם רמות אלכוהול גבוהות מהמותר, המסכנות אותם, את הנוסעים עימם ובסביבתם.

שמואל רפאלי מנכ"ל דן מסר כי פרויקט מסוג זה הוא אחת מגולות הכותרת בפעילותה של החברה לטובת הציבור וזאת מתוך ראיית הצרכים של הדור הצעיר ורצון עז לשמור על בטיחותם וחייהם תוך מתן הטבות מפליגות לקהילת הסטודנטים.

בימים אלו נבדק הפרויקט באוניברסיטת ת"א ובמידה והוא יוכתר בהצלחה, יזכו ליהנות ממנו גם סטודנטים באוניבסיטאות ומכללות נוספות ברחבי גוש דן.

השימוש בשירות החדש מתאפשר באמצעות ה"סטודן" – כרטיס חופשי סמסטריאלי, המאפשר לסטודנטים לנסוע בעסקה כלכלית ומשתלמת ביותר – הנחה של 50% ממחיר חופשי חודשי רגיל. לדוגמא: כרטיס חופשי חודשי מרחבי עולה 1,550 שקל לעומת כרטיס סמיסטריאלי מרחבי שעלותו 687.5 שקל .כרטיסי הסטודן נמכרים בעמדות מכירה אותן יזמה ומפעילה חברת דן באגודת הסטודנטים באוניברסיטת ת"א.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully