וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תפסת מרובה...

30.11.2006 / 12:11

יונדאי מציגה רכב שטח קונספט שמנסה להראות מיוחד וחדשני בתערוכת לוס-אנג'לס

כאשר נותנים למעצבי הרכב יד חופשית ומסירים מעליהם כל דאגות לסעיפים כמו שימושיות וכדומה, בדרך כלל מקבלים שתי תוצאות שונות; האחת יכולה להיות מכונית שגורמת לנשימה לעצור וללב להחסיר פעימה, אך במקרה השני, לעיתים מתקבלת מכונית ש... איך לומר זאת בעדינות, לא ממש מגרה לנו את הבלוטות הנכונות במוח. במקרה של ה'הליון' של יונדאי, נראה שדווקא המקרה השני הוא הרלוונטי ביותר כאן.

כאמור, הנהלת יונדאי, העבירה למחלקת העיצוב האמריקנית של החברה דרישה לייצור דגם תצוגה ל-SUV שטרם נראה כמותו. כזה שפורץ את כל גבולות המוכר ומחדש בכל סעיף, וזהו בעצם. שום מילה לגבי כמות נוסעים, יכולות או דרישות בסיסיות של הלקוחות וכך, החלו המעצבים האמריקנים להתפרע עם משיכות המכחול עד שהתקבלה התוצאה שלפניכם; 'קרוסאובר' קצר מידות, בעל 2 דלתות שעוצב באופן חריג מאוד. קחו לעצמכם כמה שניות להתבוננות בתמונות.

למרות זאת, דווקא תא הנוסעים שלו להמריץ לנו את פעימות הלב; אמנם הארכיטקטורה אינה שונה ממספר רב של מכוניות תצוגה שראינו בעבר, עם ארבעה מושבי באקט לארבעה נוסעים ובניהם מפרידה קונסולה רחבה, אבל שילוב הצבעים והאווירה הכללית ממש מרשימה. בנוסף לכך, מעל לראשי הנוסעים ישנו גג קנבס הניתן לפירוק לכדי יצירת גג כמעט פתוח לגמרי מלבד קונסטרוקציית הקורות. כדי להלום את יכולות השטח של הכלי ואת צורכיהם שם המטיילים למרחקים ארוכים, הוא מציע גם מכל מילוי מים אינטגרלי לכל צורך שיונדאי מכנים בשם 'תחנת מימן'.

מבחינת המנוע, בחזיתו של ההליון שוכנת יחידת כוח דיזלית V6 בנפח 3.0 ליטר הנעזרת בטכנולוגיית מסילה משותפת כדי להפיק 236 כ"ס. על העברת הכוח לכל אחד מארבעת גלגלי ה-20 אינטש אחראית תיבת הילוכים אוטומטית בעלת 6 מהירויות. האם מערכת הנעה זו תגיע יום אחד לייצור המוני? ימים יגידו.

  • עוד באותו נושא:
  • יונדאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully