וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

640 כ"ס בלי גג

30.11.2006 / 14:48

למבורגיני חושפת את גרסת הרודסטר למורצ'ילאגו LP640 בתערוכת לוס-אנג'לס

בימת התצוגה של למבורגיני בתערוכת לוס-אנג'לס הולכת להיות ליהטת במיוחד; יצרנית מכוניות ה'על' האיטלקית הביאה לתערוכה את כל הדגמים שברשותה ואף הוסיפה את המפלצת החדשה: גרסת הרודסטר למורצ'ילאגו LP640. במרכז גופן של שתי גרסאות אלו (LP640 קופה ורודסטר) שוכנת אותה יחידת כוח; 12 צילינדרים בתצורת V בנפח 6.5 ליטר וכפי שאתם וודאי מבינים משמה של הגרסה, אל ארבעת הגלגלים מגיעים לא פחות מ-640 סוסים.

ניסורו של הגג במכוניות פתוחות מחייב את המהנדסים לחזק מאוד את השלד התחתי כדי למנוע עיוותים תחת עומס. ברוב המקרים, הוספת חיזוקים אלו גם מוסיפים קילוגרמים נכבדים למשקלה של המכונית, דבר שאנשי למבורגיני ממש השתדלו להימנע ממנו – והצליחו! משקלה של גרסת הספיידר נותר זהה לגמרי לזה של גרסת הקופה (1,665 ק"ג) בזכות שימוש נרחב בחומרים אקזוטיים כמו סיבי פחמן וקבלר. הזהות במשקל מוצאת ביטוי גם בזהות בנתוני הביצועים – שתי המכוניות מסוגלות לירות את עצמן מעמידה ל-100 קמ"ש תוך 3.4 שניות בלבד (3.8 שניות במורצ'ילאגו רודסטר ה"רגילה"). למעשה, רק בנתון המהירות המרבית תפגר הגרסה הפתוחה אחרי זו הסגורה בהפרש של 10 קמ"ש – 330 קמ"ש ברודסטר מול 340 קמ"ש בקופה.

מתחשק לכם לקנות אחת כזו? אנו מציעים לכם לא לבנות עליה. כבר עכשיו, ישנה רשימת המתנה של למעלה משנה עבור גרסת הקופה של ה-LP640 ולדברי למבורגיני, כאשר תצטרף הרודסטר להיצע, זמן ההמתנה יוסיף להתארך. ככה זה כשהמכונית שלכם נבנית בעבודת יד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully