וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקודה פאביה מתחדשת

21.12.2006 / 12:47

היצרנית הצ'כית מציגה את הפאביה הבאה אשר תיחשף רשמית בתערוכת ז'נבה בחודש מרץ

סקודה הצ'כית נמצאת מתחילת השנה הקודמת בצמיחה מתמדת; משעריה יוצאות זו אחר זו מכוניות חדשות והמכירות מרקיעות שחקים, לפחות באירופה. אחרי שהציגה השנה את הרומסטר – מכונית משפחתית קומפקטית ושימושית במיוחד, מציגה סקודה את הפאביה החדשה. המכונית הקטנה שהתבססה על שלדת הפולו, מבוססת כעת על הפלטפורמה החדשה מבית קונצרן פולקסווגן, אשר עליה יבנו גם הפולו והאיביזה הבאות.

היצרנית יודעת לספר לא רק על מרחב משופר מלפנים ומאחור, אלא גם על עליה משמעותית בבטיחות הפסיבית ויחד עם שימוש בארבע כריות אוויר, שואפת החברה להשיג ציון של 5 כוכבים במבחני הריסוק של Euro NCAP. הפאביה החדשה כצפוי גדולה מקודמתה, אך לא בהרבה; 22 מ"מ תוספת לאורך ו-47 מ"מ לגובה. גם תא המטען גדל לכדי 300 ליטר וכאשר מקפלים את המושב האחורי הנפח צומח לכדי 1,163 ליטרים.

בחזיתה של הפאביה יוצעו לא פחות משבעה מנועים; ארבעה מנועי בנזין (1.2 60 כ"ס, 1.2 70 כ"ס, 1.4 85 כ"ס, 1.6 105 כ"ס) ושלושה מנועי דיזל (1.4 70 כ"ס, 1.4 80 כ"ס, 1.9 105 כ"ס). החדשה העיקרית בתחום זה קשורה לתיבת ההילוכים – בחלק מהגרסאות תוצע גם תיבת הילוכים טיפטרוניק בעלת 6 הילוכים.

הפאביה החדשה תוצע במגוון צבעים חדשים, חומרי הפנים אמורים להיות איכותיים יותר, בקרת אקלים תמזג את תא הנוסעים והמוסיקה תבקע ממערכת שמע מקורית בעלת MP3 ואף חיבור ישיר למכשיר ה-iPod.

הפאביה החדשה תיחשף רשמית בתערוכת ז'נבה בחודש מרץ והיא תגיע ארצה בחודש נובמבר, אך טרם ידוע באילו גרסאות ומה יהיו מחיריהן.

  • עוד באותו נושא:
  • סקודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully