וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרצדס כביש החוף

21.12.2006 / 13:18

לכבוד תערוכת דטרויט, מרצדס מציגה לראשונה מכונית פתוחה בעלת 4 דלתות. האם נראה כזו סדרתית בעתיד?

כאשר אלכסנדר מוקדון ראה את גודל ממלכתו, הוא פרץ בבכי משום שלא נותרו עוד עולמות לכבוש – כך נכתב בספרי ההיסטוריה ולנו נראה שמרצדס אט אט מפלסת את דרכה בין אותם דפים. אחרי שייצגה את עצמה בכל קטגוריית רכב אפשרית, החלה היצרנית הגרמנית לסלול דרכים חדשות להצלחה. כך היא עשתה עם ייצורה של מכונית ה"קופה" 4 דלתות הראשונה בעולם וכעת היא מציגה מכונית חדשה (תצוגה לעת עתה) המציעה גם כן 4 דלתות, אך עם גג נפתח ודווקא כזה העשוי מבד.

"תכשיט על גלגלים" מכנים אותה במרצדס ושמה הוא למעשה "אושן דרייב" (כביש החוף בתרגום חופשי). דגם התצוגה נבנה על ידי סדנת העיצוב של מרצדס על בסיסה של ה-S600 ובחזיתה שוכן אותו מנוע בעל 12 צילינדרים. מעל לראשי ארבעת הנוסעים שבה נפרש גג בד דווקא ולא גג קשיח מתקפל הנפוץ יותר היום ובעיקר מורגשת חסרונה של קורת הגג האמצעית.

במרצדס מצהירים כי ה"אושן דרייב" מוגדרת כרגע כלא יותר מאשר תרגיל מעיצוב לכבוד תערוכת דטרויט אשר תיפתח בקרוב, אך לדעתנו, בעצם הצגת מכונית מהפכנית שכזו מדובר בהצהרת כוונות ברורה מצד היצרנית משטוטגארט. מכאן, שיתכן ובעתיד הלא רחוק נתבשר על ייצור של מכונית סלון קונברטיבל בעלת 4 דלתות ומושבים מבית מרצדס, בשינויי עיצוב מתבקשים כמובן.

  • עוד באותו נושא:
  • מרצדס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully