וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גונבת את ההצגה

31.12.2006 / 11:01

רולס רויס תציג גרסה בעלת גג נפתח לפנטום בתערוכת הרכב האמריקנית בדטרויט

תערוכת הרכב המתקיימת אחת לשנה בעיר המכוניות האמריקנית דטרויט, נחשבת לאירוע המשמעותי ביותר עבור יצרניות הרכב האמריקניות. אולם, הדבר לא מנע מרולס-רויס (לבית ב.מ.וו) להציג שם את שומטת הלסתות הרשמית והחדשה של החברה ולגנוב את ההצגה. המכונית שאתם רואים בתמונות הנה הגרסה הפתוחה והמוגמרת של הפנטום המפוארת. עוד בשנת 2004 חשפה רולס-רויס בתערוכת ז'נבה מכונית תצוגה העונה לשם EX100 ששמשה בסיס והשראה למכונית זו.

רולס-רויס מודיעה כי בתכנון הפנטום קונברטיבל לא נחסך ולו סנט אחד ובאמת, רק על פי התמונות אפשר להסכים עם הצהרה זו בקלות. תא הנוסעים מיועד לארבעה מבוגרים מדושני עונג וכל אחד מהם יתפנק על כורסת עור ומסביבו מונחים מיטב העצים ושאר חומרי הדיפון היוקרתיים ביותר.

מבחינת הנהיגה, במכונית זו ישמחו שועי העולם למצוא את עצמם לעיתים גם מאחורי ההגה, שכן רולס-רויס מצהירים על מתן דגש מיוחד על הנאה מנהיגה. בשלדתה מעשה שימוש נרחב באלומיניום, המתלים מבוקרי מחשב ומלפנים שוכנת יחידת כוח בעלת 12 צילינדרים (16 במכונית התצוגה המקורית) בנפח 6.7 ליטר המפיקה 453 כ"ס. למרות משקל גוף של מעל 2,600 ק"מ, הרולס הזו מאיצה מעמידה ל-100 קמ"ש תוך 5.7 שניות וממשיכה לעבר מהירות מרבית מוגבלת אלקטרונית ל-240 קמ"ש.

שיווקה של הגרסה הפתוחה יחל רק ב-2008, כך שיש לכם כשנה לחסוך סכום שקרוב לוודאי יחרוג מ-4 מיליון שקל בישראל אם נורא תתעקשו להזמין אחת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully