וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המדריך לסינדרלה בסילבסטר

תמר שחק

31.12.2006 / 11:35

עוד מעט מגיע הסילבסטר וזה זמן טוב לקבל מספר עצות וטיפים מתמר שחק לפני שאתן יוצאות מהבית למסיבת השנה החדשה ולנשיקה בחצות

עצות, תמיד טוב לקבל, ובייחוד כאשר הן נובעות מלקחי ניסיון אישי כואב. ובכן, השנה האזרחית אוטוטו אצלנו וסביר להניח שכולכן וכולכם עסוקים בהחלטה ל"לאן הולכים?". אולם, לא על מקום הבילוי אני רוצה לדבר אתכן, אלא על ההכנות שלפני ואחרי הבילוי הקשורות לדרך בה אתן תגיעו למסיבה. בין אם זה בעזרת הכרכרה שלכן, או שלו, חשוב לזכור כמה כללי אצבע:

נכון שעקבים זה סקסי ומדהים ונותן את הטאצ' הנכון לכל בגד, אבל לנהוג אתם זה אסון. גם אם מתעלמים מהתנוחה הלא נוחה של הרגל ומהעובדה שהעקב נתקע בדוושה כל הזמן, הסוליה של נעליים אלגנטיות היא בדרך כלל מאוד חלקלקה, מה שאומר שאם ירד גשם והסוליות שלך רטובות, זה יכול להיגמר רע מאוד. אם כבר נדפקת ואת הנהגת התורנית (וזה אך ורק כי לא מצאת איזה סנג'ר אחר) קחי אתך זוג נעליים שטוחות ונוחות שישמשו אותך לזמן הנהיגה בלבד.

הרבה פעמים הנהגת התורנית (זו את... וגם אני) מרגישה מבואסת מזה שכולם חוץ ממנה שותים, ומרשה לעצמה לשתות קצת כי "אנחנו מכירות את הגבול שלנו". המטרה של הטור הזה הוא לא לתת הרצאות סטייל הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים, אבל אם נשברת ואת מוצאת את עצמך שותה בטירוף עדיף שתישארי לישון באוטו, לפחות קצת, לפני שאת נוהגת. לשם כך, אל תשכחי לשים באוטו שמיכה צמרירית ונעימה. רק למקרה ש... (היא גם תהיה שימושית במקרים נוספים... אהם..)

תיק הוא חלק בלתי נפרד מזרועה של בחורה. ככה אנחנו. הולכות עם תיק לכל מקום, בגלל זה הגברים אוהבים אותנו כל כך, נכון?. למועדון לא נכנסים עם תיק, זה מתכון בטוח לגניבות ואובדן. כמישהי שגנבו לה את התיק לפחות 5 פעמים בחיים אני יכולה להעיד שמילא גונבים את הכסף, אבל לחדש את שלל הכרטיסים המעטרים לי את הארנק (כולל רשיון נהיגה) זה סיוט שאין כדוגמתו.
תחסכי לך את הסבל הזה. אם את הולכת למסיבה שלא בבית פרטי של מישהו שאת מכירה, אל תיקחי את התיק אתך, שימו אותו בבגאז' (כן, בבגאז', לא מתחת למושב ובוודאי לא עליו, כל הגנבים כבר למדו לזהות תיק מתחת למושב הקדמי). פשוט כי מה שלא רואים, לא יודעים.

מכירות את המחלה של התל-אביבים? אנחנו יודעים שאין חניה ובכל זאת נעשה הכל כדי להימנע מתשלום עבורה. בנות, בתל אביב אין חניה. אין מה לעשות עם זה. אנחנו לא כמו הבנים שיעדיפו להסתובב עוד ארבעים דקות העיקר למצוא חניה חינם. זה מבזבז זמן, זה מעצבן, אם כבר מצאת חניה, זה רק באדום לבן או איזו חניה מפוקפקת שנמצאת קילומטר וחצי מהמקום שאת צריכה.
לשחרר אוטו ממגרש הגרירה עולה 350 שקל במקרה הטוב (כולל הקנס), לשים אותו בחניון עולה 20. תעשי את החשבון.

את יודעת מה? עזבי אותך מכל זה. עדיף פשוט לקחת מונית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully