וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהפכת 2007 במכשירי תנועה

3.1.2007 / 11:23

שנה תחרותית צפויה למותגי ג'יפ ודודג' עם הגעתם של הרנגלר, הקומפס והקומנדר והוזלות משמעותיות לשאר הדגמים

האם נראה יותר ג'יפ וקרייזלר על הכביש בשנה הבאה? בקבוצת "מכשירי תנועה" מאמינים שכן. בני רוטברג מנהל מותג קרייזלר ב"מכשירי תנועה", דיווח לוואלה! על מספר מהלכים שהיבואן מתכוון לבצע כדי לעשות קפיצת מדרגה של ממש במיקומה של החברה בשוק הישראלי.

תחילה, פתח היבואן בהוזלה ניכרת של כלי הרכב הנמכרים כאן. לדוגמה: מחירו של הג'יפ ליברטי ספורט יעמוד כעת על 221 אלף שקל, הג'יפ גרנד שירוקי המאובזר יוזל לכדי 380 אלף שקל וכן מחירו של המיניוואן קרייזלר וויג'ר הארוך ירד לכדי 230 אלף שקל.

בשלב השני, מתוכננת מתקפת דגמים חדשים: הדודג' קאליבר שהחלה להימכר בישראל בחודש דצמבר, מסמלת את תחילתה של המהפכה עם צפי מכירות של 400 יחידות בשנת 2007. בחודש פברואר יגיע אלינו הג'יפ קומנדר לימיטד עם מנועי בנזין ודיזל במחיר צפוי של 400 אלף שקל. אחריו, בחודש אפריל נקבל את הג'יפ רנגלר החדש בגרסאות 2 דלתות ולראשונה גם בגרסת 4 דלתות. המחיר בגרסת 2 הדלתות הוזל ב-30 אלף שקל לכדי 230 אלף שקל ומחירה של גרסת 4 הדלתות החדשה יעמוד על 260 אלף שקל. ימים ספורים אחרי הרנגלר יגיע גם הג'יפ קומפס – קרוס אובר עירוני ואופנתי שמחירו צפוי לרדת אף מתחת לרף ה-200 אלף שקל וכך גם להעמיד תחרות קשה מול המתחרים מהמזרח.

בזכות החידושים הללו, מקווה היבואן להכפיל את מכירות החברה מ-600 כלי רכב בשנה לכדי 1,200 כלי רכב. השינוים הנרחבים במחירי המכוניות התאפשרו, כך אומר בני רוטברג, בזכות גיבוי ודחיפה שנתן היצרן על ידי הוזלת מחירן הבסיסי של כלי הרכב.

מבחני נהיגה לכלי הרכב החדשים יפורסמו עם הגעתם לישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully