וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העולם שייך לותיקים

ירון אדרי

8.1.2007 / 9:45

קארלוס סיינס, אחד מנהגי הראלי הגדולים, מסיים ראשון את היום השני רגע לפני שעוזבים את אירופה

עד לפני פחות מחצי שנה, נחשב נהג הראלי קארלוס סיינז לנהג המצליח בכל הזמנים ובין שלל השיאים הוא גם מחזיק בשיא של 26 ניצחונות אותם השיג במהלך הקריירה המפוארת שלו שנסתיימה אגב בתום עונת 2004 (הוא חזר לגיחה קצרה ב- 2005 אבל זה כמעט ולא נחשב עבורו למרות שזה תרם המון לקבוצת סיטרואן). אז למה חצי שנה אם הוא כבר שנתיים בפנסיה? כי מאז שיאו נשבר (לרסיסים) ע"י סבסטיאן לואב הצרפתי הצעיר וסביר כי השיא הבא אותו ייקבע לואב יעמוד על הרבה יותר נצחונות.

ולמה מורשת קרב באמצע היום? כיוון שקארלוס סיינז רשם אמש ניצחון נוסף. אמנם הוא עדיין לא ניצח את המרוץ אבל בכל זאת ניצחון. בדקאר. סיינז, הספרדי, היה הראשון לחצות את קו הסיום בעיר מלאגה, הספרדית, ביום השני של הדקאר שכלל 545 ק"מ מהם קטע מיוחד בן 67 ק"מ אותו סיים בזמן המהיר ביותר. פרט לניצחון האישי הקטן בלב, רשם סיינז ניצחון גדול עבור קבוצת פולקסוואגן אשר מנצחת זה היום השני ברציפות ובכך מקדימה לא פחות מארבעה רכבים של יריבתה הגדולה מיצובישי. קארלוס סוזה שניצח אמש, מוביל כרגע את הדירוג הכללי למרות שסיים רק במקום התשיעי ואחריו בהפרש קל נמצא סיינז. המקום השלישי גם הוא בידי פולקסוואגן.

היומיים האחרונים והיום הבא בו יכנסו המתחרים לצפון אפריקה הם אפילו לא המשחק מקדים של המסע המפרך ולפי משנתו של סיינס צפויות עוד הרבה סכנות הן לאדם והן למכונה. ועוד נקודה קטנה מהעבר. נהג ראלי מצליח אחר שגם ניסה את מזלו בדקאר היה קולין מקריי שנהג בטנדר הניסאן. כמו סיינז גם מקריי לא בייש את המסורת שלו. בשונה מסיינז, המסורת של מקריי היא לסיים על הגג.

המזל לא היטיב עם גלעד בנאי שמקבל היום ענישה של תוספת חמש שעות לזמן המצטבר שלו וזאת בעקבות נסיעה במהירות מופרזת. גלעד אינו היחיד שזכה להיענש אך דבר זה אינו מנחם אותך כשאתה נמצא במקום הלפני אחרון בדירוג. לפחות הוא לא בין שני הרוכבים שפרשו היום ולכן אנו ממשיכים להחזיק לו אצבעות.

  • עוד באותו נושא:
  • דקאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully